Rosense Tonik Yorumlarım (Formülü değişti artık bu hali üretilmiyor, yeni halini hiç beğenmedim, içerik listesi bile kötüleşmiş)

by - Pazartesi, Aralık 28, 2015



   

Keşke her gün yazabildiğim bir rutin tutturabilsem. Bunu gerçekten çok istiyorum ama iki problem var birincisi her gün anlatacak kadar çok ürün yok elimde ikincisi hala blogger'a alışamadım.Çokça yardım blogger sayfasına uğruyorum :))

Sizden her anlamda geri dönüş almak istiyorum eğer bloga uğradıysanız ve söylemek istediğiniz bir şey varsa lütfen benimle paylaşın :)


Şimdi gelelim şu ana kadar kullandığım ve bitirdiğim ilk toniğe. Isparta'daki Rosense'e ihtiyaç alışverişi yapmak için uğradım bu toniği de zaten bir tonik almak için girdiğim için satın aldım :))Peeling, gül suyu ve el kremiyle birlikte.Neden tonik almak o gün aklıma geldi bilmiyorum :))Belki de (Mayıs ayında satın almama rağmen) Isparta'nın soğuğundan iyice kuruyan yüzümü rahatlatmak amaçlı daldım Rosense'e.Peelingini de yazıcam merak edenleri vardır belki.

   Rosense tonik, içeriği biraz daha zenginleştirilmiş bir gülsuyu aslında.Üzerinde gözeneklerin sıkılaşmasını sağlayarak cildinizin daha canlı ve sağlıklı gözükmesine yardımcı olurken aynı zamanda içerdiği aminoasit karışımı sayesinde cildinizin beslenerek nemli kalmasına katkıda bulunur diyor.Benim bildiğim çoğu tonik alkol içerdiği için cildi kurutur yani nemli bırakmaz bu sebepten de tercih ettim.Her ne sebepten almış olursam olayım iyi ki de almışım.Artık toniksiz hayatıma devam edemem :)) 





Bu ürünü yüzümü yıkadıktan sonra nemlendiricimden önce kullandım.Yüzümü neyle yıkarsam yıkayayım mutlaka sonunda nemsizlikten geriliyor hemen o aşamada bunu uyguladım ve hem temizlenen açılan gözenekleri eski haline getirdi hem de o gerginlikten beni kurtardı.Yani asla ne işe yaradı ki şimdi ben bir şey hissetmedim dedirtmedi.Sonrasında nemlendirici uyguladıktan sonra da eğer bu rutinden şaşmazsam cildimde hiç bir problemle karşılaşmadım.
  

   Ürünü satın alırken tabiki de arkasını çevirip içerisinde neler var baktım beni rahatsız edecek bir ürea gözüme çarptı ama sonrasında ewg skin care'de bütün içeriğini kontrol ettiğimde ürea nin zararlı içerik olmadığını gördüm.İçerisinde sitenin 7 puan verdiği methylisothiazolinone(bu artık ne işe yarıyorsa her şeyin içinde var) ve 4-6 arası zararlı gösterdiği iodopropynyl... iki şey var diğerlerine 1 demiş site yani zararsiz.Siteyi bilmeyen varsa http://www.ewg.org/skindeep/  .Ben de okuduğum bir blog sayesinde öğrendim siteyi benim işimi görüyor ama tek tek içerikleri yazmak ve kendince bir sonuca varmak tabi ki de çok zor.Siz yine de bir bilene sorun kullandığınız ürünün içeriğini önemsiyorsanız. 


   Yaz aylarında üstüne nemlendirici uygulamadan da kullandım.Rutinde bir şey eksiltme ihtiyacı duyduğum zamanlarda o eksilttiğim ürün hiç bu olmadı.Yani ben çok severek kullandım kendisini.İçinde belki bir kullanımlık anca kaldı.Yeni şeyler denemeyi aslında hiç sevmem gider aynısını alırım ya da alırdım bu blogdan önce ama şimdi sizin de tavsiyelerinizle başka bir tonikle hayatıma devam etmek istiyorum.Benimle mutlaka memnun kaldığınız tonikleri paylaşın ! Sevgiler
   

You May Also Like

6 yorum

  1. Blogunuz hayirli olsun takibe aldim. Tonik icin bence bir cennette yasiyorusunuz en dogal tonik gercekten gul suyu ve piyasadakilerden zararsiz tabii. Onun disinda lorealin 3 etkili tonigini kullaniyorum memnunum ama icerik temiz olamiyor malesef.. bloğuma beklerimmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hemen geri dönüş yaptım ve blogunuzu takibe aldım :)) Isparta'da yaşamıyorum Denizli'de yaşıyorum yazıda belirtmemişim tabii :)) Bu toniği bitirdikten sonra hala yeni bir tonik almadım hala ne alsam karar veremedim öneride bulunduğunuz için de teşekkür ederim.Bu ara dediğiniz gibi gülsuyuyla yoluma devam ediyorum ama gülsuyu bana çok nötr geliyor bu tonik benim için sadece gülsuyu kullanmanın bir tık üstünde.Loreali cilt bakımında tercih etmemeye çalışıyorum ama memnun olduğunuz için onu da bir araştırıcam :))

      Sil
    2. Kendi toniginide yapabilirsin aslinda cunku cok az makyaj yaptigini anladim yazilarindan toniktede hafif urunlerde kalmis olursun diye gul suyu dedim temiz icerik bulmak cok zor gercekten:)

      Sil
  2. Haklısınız kendimde uygulayabilirsem ''kendin yap'' tarifleri de verebilirim.En doğalı :)

    YanıtlaSil
  3. Baya iyiymiş bu,Gülsha'nın gül suyu da çok başarılı(yeni denemeye başladım ama:D). :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum onu da bakıyım, uygun fiyatlı bir şey denemek istersen bunu dene mutlaka :)

      Sil