Marilou BIO Argan Yağlı Nemlendirici ( A L'HUILE D'ARGAN )

by - 13:42

İşte beklediğim hava,beklediğim gün finallerim dün itibariyle bitti hem de çok keyifli bir şekilde bitti.Dün akşam kar yağmaya başladı ağaçların üstü yol kenarları hafif karlı çok güzel bir görüntü oluştu. Her yere kar yağarken burada yağmaması canımı sıkıyordu ama sonunda Denizli'ye de yağdı biraz :) İns devamı da gelir diyorum ve bu soğuk havalarda yüzümü soğuktan nasıl koruyorum onu canlı ve sağlıklı nasıl tutuyorum hangi üründen yardım alıyorum bundan bahsetmek istiyorum bugün.
 

 
   Bu krem hakkında kötü hiç bir şey söyleyemeyeceğim gerçekten, istediklerimi yerine getiren bir krem.Hatta o kadar sevdim ki verdiği etkiyi, Gratis'te bu markaya ait ne varsa eve getirmeyi düşünüyorum.Gratis bu markayı getirmeyi bırakır diye korkmaya başladım hatta çok geç tanıştım çünkü :( Gittiğim Gratis'lerde de marilou bio ürünlerini bulmak gerçekten çok zor oluyor 1 2 tane olmuş oluyor üründen her ürünü zaten olmuyor.Sizde de aynı mı acaba yorumlarda denediğiniz ürünleri varsa bu markanın,olumlu ya da olumsuz deneyimlerinizi benimle paylaşırsanız çok çok sevinirim.


   Marka %99 doğal içerikli,organik sertifikalı uygun fiyatlı çok güzel bir marka.Bu markadan kullandığım tek ürün bu krem.Sadece nem vermeyi, cildi kuruluktan kurtarmayı amaçlayan harika bir krem.Ben kış mevsiminde olduğumuz için ve cildimde kuruluk problemi yaşadığım için argan yağlısını seçtim.Sadece gündüz kremi olanı da var.Yoğun bir krem istemiyorsanız cildiniz çok kuru değilse gündüz kremine bakın derim.Benim gibi kışın kuruyan bir cildiniz varsa argan yağlısına yanı bu kreme bakın.
   Krem yoğun olmasına rağmen benim cildim tarafından hemen emiliyor cildim yumuşak ve parlak oluyor tam istediğim gibi, üstüne bb krem uygulayınca bb krem cildimle çok güzel bütünleşiyor günün sonuna kadar asla yanaklarım kurumuyor hala parlak ve sağlıklı gözüküyor.Ben kreme bayıldım kuru cildime ihtiyacı olan nemi verdi bakımını yaptı.Hem de propylene glycol gibi cildin ürünü emebilmesi için içine ekstra konulmuş(petrol türevi madde) zararlı kimyasallar sayesinde emmiyor cildim kremi sevdiği için emiyor bunu çok sevdim.


   Cildinizi besler ve nemlendirir diyor ama epidermisin üst tabakaları demiş hemen parantez içinde tüketiciyi kandırmaya çalışmıyor zaten nemlendirme dediğimiz şey odur dışarıdan kullandığımız ürünlerle anca epidermisin üst tabakalarını nemlendiririz.Ürünü satmak için, olmadığını bizimde bildiğimiz ama tüm kremlerin üstünde yazan o saçma vaatleri yok kremin.
   Kremi 2 aydır kullanıyorum ve çok sevdim kendisini havalar ısınmaya başlayıncaya kadar bu elimdeki biter herhalde ben de gider sadece gündüz kremini alırım.
   Merak ettiklerinize cevap bulabilmişsinizdir inş bu yazıda yine de aklınıza takılan bir yer olursa lütfen aşağıda bana yazın.


   Bu markanın diğer ürünlerini de denemeyi çok istiyorum inş bulabilirim.Amie günlük nemlendiriciyle arasındaki farkı merak ediyorsanız, hangisini alıyım gibi bir düşünceniz varsa şöyle söyleyeyim.
   Bu krem tam kuru cilt kremi yağlı bir krem adı üstünde ama kuru ciltli olduğum için benim cildimi yağlandırmıyor.Emilmesinde ve verdiği histe beni rahatsız eden bir tarafı olmadı.Biraz daha normal ve yağlı ciltliyseniz amie yi tercih edebilirsiniz.O krem de vaatlerini yerine getiren bir krem bazı bloggerlar cildini kuruttuğunu yazmış o kremde benim gözlemim kremi sürdünüz ilk 1 2 saat sanki kuruttu gibi oluyor ama bu bir his, biraz geriyor sanki ama gece sürdünüz diyelim ertesi sabah cildim yumuşacık oluyor, o gerilme ortadan kalkmış oluyor yani krem kurutmuyor aslında. Belki kuru cilt kremi değil belki içeriğindeki etken maddenin biri buna sebep oluyor bilmiyorum ama o da işini iyi yapan bir nemlendirici oldu benim cildimde.Tabi ki de ciltten cilde ürünlerin etkisi değişebilir.Amie nemlendirici yorumlarımı okumak isterseniz tık tık
   Hatta yazının sonunda Amie yi bu kremden daha çok sevdiğimi söylemiştim kokusundan dolayı, kokusuna alışmak biraz zor oldu ama şu an kokusundan bahsetmek aklıma bile gelmiyor.Bir de amie simli bir krem spf olduğu için içinde yüzünüz krem emilene kadar beyaz kalabiliyor.Sür çık pratik bir krem değil.Ama bu marilou bio argan yağlı krem sür çık bir krem.Cildinizi parlak gösteriyor simlerle değil içindeki yağlarla bu kuru ciltlilerin en çok istediği şey olsa gerek benim öyleydi en azından.Makyaj bazı olarak da kullanılabileceği yazıyor bence de kesinlikle öyle kullandığımda bb krem cildimle çok iyi bütünleşiyor yani bu kremi ben çok sevdim.Umarım sizde seversiniz cildiniz kremle iyi anlaşır.
 
                               
                               Gelecek yazımda görüşmek üzere :) Kendinize iyi bakın :*

You May Also Like

4 yorum

  1. bu ürünler muhteşem ötesi. göz kremini kullanmıştım ve çok memnun kalmıştım. Çok güzel bir paylaşım ve öneri olmuşş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için çok teşekkür ederim, yazıyı beğenmenize de çok sevindim :)) Göz kremi de mi var :)) Bulduğum yerde alırım kesin inş bulurum :))

      Sil
  2. İyi günler.
    Bu bahsettiğiniz krem erkeklerin traş sonrası yüzünü nemlendirmek için de uygun mu?Bir bilginiz var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda bir bilgim yok ne yazık ki,yatıştırıcı ferah bir krem degil verdigi his krem kıvamında dogal yaglar sürüyormuşsunuz gibi :)) nasıl bir etki istediginizi bilmiyorum ama nemlendirmesi basarili ve etkili.

      Sil