Blogger neden güncellenmiyor? Size bazı sorularım var.

Cumartesi, Ekim 08, 2016

   Bugün biraz Blogger'ın anlamadığım ve beğenmediğim yönlerinden bahsetmek istiyorum. Blogger blog açmak istediğimde aklıma gelen ilk platformdu.Ayrıca Google'ın olması sebebiyle de tercih sebebimdi.Blogu açtıktan sonra da gördüm ki gerçekten çok fazla kullanıcıya sahip.


   Anlamadığım bir yönü var ki neredeyse bir yıldır aktif kullanmama rağmen ne bir yenilik ne bir güncelleştirme ne bir farklılık var.Blogger neden hiç güncellenmiyor bu konuda bir fikri olan var mı?
   Bloga eklenen eklentiler mesela sanırım yıllardır aynı seçenekler var ve hiçbiri modern ve kullanışlı değil.
   Takip etme sistemi, takip ettiğim blogları daha anlaşılır ve kullanışlı bir biçimde görebilmeliyim,hepsini sol tarafta alt alta sıralaması hoşuma gitmiyor.
   Blogumda bulunan izleyiciler kısmında izleyicimin üstüne tıkladığımda bloguna bile ulaşamıyorum.Çoğu zaman hiçbir bilgiye ulaşamıyorum.İzleyicinin üzerine tıklandığında koyduğu linklere ve bloguna direkt ulaşabilmeliyim.
   Takip ettiğim bloglarda, ben onlara ''blogunuzu takip ediyorum muhakkak ben de takibe beklerim'' anlamına gelen farklı bir yorum atmak zorunda kalmamalıyım ki onu izlemeye aldığımı daha kolay bir şekilde farkedebilsin. Yeni gelen izleyicileri bildiren bir sistem olmalı.
   Yeni bir blogu izlemeye aldığımda Google + hesabımla izlemeye alıyor.Blog sahibinin benim bloguma ulaşması mümkün olmuyor.4 aydır Blogger'da aktif değilim ama önceden farklı bir hesapla takip et gibi bir seçenek çıkıyordu Blogger hesabımı seçiyordum, yeni takibe aldığım blog sahibi, o şekilde blog linkime ulaşabiliyordu.Şimdi neden yok? Ya da var ben mi bulamıyorum? aşağıda nasıl yapmam gerektiğini anlatın bana lütfen :)

   Tema azlığından Bloggerın kendi sağladığı temaların basitliğinden bahsetmeme gerek yok zaten.Her ay yeni bir tema bize sunabilir biraz yenilikçi olabilir,çok basic bir yer Blogger evet biliyorum, basit bir sistemi var onu da biliyorum ama hiç yenilenmediğini ve bu kadar sınırlayıcı bir yer olduğunu bilmiyordum.Uygulaması var ama ''ülkenizde kullanılamıyor'' diyor, telefonumdan da blogumu rahat bir şekilde kontrol etmek istiyorum ama ona da imkan vermiyor .
Fikirlerinizi çok merak ediyorum blogger hakkında aşağıya yazın mutlaka.Blogger hesabıyla takip etme hala devam ediyor mu nasıl yapılıyor biliyorsanız lütfen aşağı yazın :) Yeni gelen izleyicilerime yorum atmadıkları sürece ulaşamıyorum nasıl iş bu ya ingilizceme güvensem Google'a mail atıcam da neyse önce size bir sorayım :) 
   

You Might Also Like

20 yorum

  1. Tam olarak Konuya detaylı vakıf değilim ama Nacizhane bol bol ziyaret edebilirsin Google artıdan takiplerin geriye dönüşleri zaten bakmak çok kolay ben bilgisayarımda Minik bir butonla kimler gelmiş görüyorum Ayar kısımlarına bak Hani yazı yazıyorsun ya orada var mesela sağ köşede onlara bak nasıl anlatacağımı bilemedim. vallahi ne zor Anlatmak :) Benim sayfama girip yorum kısmında SEMİH KEÇECİOĞLU VAR BU TARZ DURUMLARI ÇOK GÜZEL ANLATIYOR İSTER ARAT BAK İSTER BENDEN Hakkımda 5 şeyde yorumu var ulaşabilirsin O sana yardımcı olur ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak dediginiz yerlere bakicam muhakkak, google plustan kimler gelmis goruyorum dediniz ya ben google plusi cok kullanmiyorum ama ordan bildirim geliyor mu ona da bakiyim, ama soyle bi sorun oluyor google+ la blogger profilleri, fotograflari farkli bazi insanlarin karisiyor yani bilmiyorum ya google plusa yonlendirmeden halletsin blogger kendi icinde, ben birini takip ediyorum mesela google+ hesabimla takip ediyor,benim blogumu takip ettigim insan goremiyor.uzerine tiklasan da google+ a yonlendirmiyor ki yonlendiriyor mu,yorum attigin kisimdan yonlendiriyor ama izleyiciler kismindan hic biryere yonlendirmiyor.

      Sil
  2. Aslinda ücretsiz bir platform için oldukca fazla seçenek var ama dedigin gibi biraz yenilense fena olmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence yılda 1 kere de olsa farklı özellikler eklenmeli, blogger ana sayfanın görünümü değişmeli :)

      Sil
  3. Dediklerine katılıyorum bebis keske biraz daha tema ve yenilik gelse :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım benim değişiklikler olmalı.

      Sil
  4. Dogru söylüyorsun aslinda, benim de bildirim gelse keske diye icimden gecmisti, yeni takip eden kisiler oldugunda bildirim olsa tesekkürler diye email atardim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi aynı fikirde olmamıza sevindim :)

      Sil
  5. Uzun bir süredir blogger ne yazıkki dediğiniz gibi güncellenmiyor. Google her nedense bilmiyorum blogspot'a pek önem vermiyor artık fakat bilmiyor ki bloglar olmasa Google bu kadar popüler olmaz, ben şöyle düşünüyorum belki de yanlış düşünüyorum bilmiyorum ama ne zaman olur bilmiyorum ama blogger çok iyi bir şekilde güncellenecek diye düşünüyorum. Çünkü güncellenmediği sürece, kaybedecektir.

    Bir çok blog yazarı wordpress'e geçiyor aslında bende bir kitap blogu açtım wordpress ile zaten biliyordum wordpress'in çok kaliteli olduğunu ama bir kaç ay kullanmıştım. Kitap blogumu açtım. Fakat istediğim gibi bir domain firması bulamadım açtığım kitap blogunu bir kaç hafta sonra geri kapattım.

    Blogger'ın en sevdiğim yanlarından bir tanesi, hosting sorunun olmaması.
    Bakalım hayırlısı, umarım en kısa zamanda güzel bir güncelleme gelir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de wordpress'i düşünerek yazdım bu yazıyı orada bir çok seçenek varken neden burada yok diye. Blogger'ın altyapısını, blogun arama motorlarında görünmesi için ayrıca bir çok şey yapmanın gerekli olmamasına diyecek bir şeyim yok zaten bu konulardan çok anlamadığım için Blogger'ı seçtim.Benim eleştirdiğim yönü kişiselleştirilebilirliğinin yetersizliği ve takip etme, edilme kısmının kullanışlı olmaması umarım en yakın zamanda değişiklikler yenilikler olur dediğiniz gibi.Teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil
  6. Ben de blogger kullanıyorum. Dedikleriniz doğru pek güncellemiyor kendisini blogger. Blogunuzu takip eden birini yorum yapmazsa bulmanız zor. Bu arada takibe alıyorum blogunuzu ben de beklerim. Selamlar. http://turgayaksoy.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya bu takipçi olayının muhakkak düzenlenmesi lazım,hoş geldiniz :)

      Sil
  7. Sorunları çok güzel özetlemişsiniz.Daha önce takip edenlere ulaşabilirken artık bende sadece yorumdan takip edebiliyorum.Üç yıldan fazla süredir bu platformdayım ancak yararımıza olan güncelleme sayısı beşi geçmedi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük sıkıntı gerçekten,en azından takip ettiğim yorum atmadan kim olduğumu bilsin diye yeni mail adresi aldım, google+ a bağladım.acarntuba, minimal bakım olarak değişti.Bunu yapınca başka sorunlar çıktı şimdi önceden takip ettiğim blogların hepsini bu hesaptan takibe almam gerekecek :(( Blogger, windows 98 sürümü sanki ya, kesin güncellenmesi lazım.Baksınlar artık buraya :)

      Sil
  8. Uzun süredir aynı sorunu yaşıyorum.Blogu güncellememe rağmen hala Nisan ayındaki yazım listelerde görünüyor. :(( Çözen varsa yöntemini bizede yazabilir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz icin tesekkurler, bu sorunlari cozecek birini bulmak lazim.

      Sil
  9. Uzun süredir aynı sorunu yaşıyorum.Blogu güncellememe rağmen hala Nisan ayındaki yazım listelerde görünüyor. :(( Çözen varsa yöntemini bizede yazabilir mi?

    YanıtlaSil
  10. İzleyiciler kısmında izleyicinin bilgilerine ulaşamamak benim de en rahatsız olduğum konulardan biri. Tek çözüm Google'da ismini aratarak bloğunu bulabiliyorum. Belki de bu eksiklik ile blogger sisteminde yorumlaşmayı teşvik etmeye çalışıyor olabilirler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Resmen blog yazıcaz diye çırpınıyoruz başka bir şey değil, blogger bile boşvermiş durumda bizi :)

      Sil