En sevdiğim | Yves Rocher-Evidence (eau de parfum)

Cuma, Aralık 23, 2016

 


    Yeni bir yazı yazıyorum sonunda ahh çok mutluyum  :) Herkese merhaba, sizinle daha önce hiç parfümlerimi paylaşmadım. Bir ilk yapalım o zaman size en sevdiğim parfümümden bahsedeyim. Evidence'i üniversitenin ilk yıllarından beri kullanıyorum sanırım. Bence gerçekten çok zarif bir koku. Bu aralar geçirdiğim yoğun ve zorlu günlerde hafif bir şekilde arada burnuma gelmesini seviyorum.


    İçerisinde paçuli, Bergamot, portakal çiçeği, gül ve yasemin varmış. Keşke kokusunu size aktarabilsem ama, zarif, çiçeksi hafif odunsu bir kokusu var. Ayrıca gerçekten kalıcı bir parfüm giysilerinize sıkıyorsanız ki ben 1 2 fıs anca sıkıyorumdur 3 4 gün evidence kokuyorlar belki daha fazla. Şu an bu yazıyı yazarken de o kadar çok kokladım ki bu hafta sadece bunu kullanıcam galiba.


Yaz, kış kullanabildiğim bir koku bence bir mevsimi yok, ama gerçekten zerafet kokusu. Ayrıca ben parfüm ve kokulara karşı çok hassasım ne yazık ki çok az sayıda kokuya tahammülüm var. Baş ağrısı yapabiliyorlar bende. Böyle bir hassasiyetiniz varsa da bu parfüme bakmanızı öneririm.


   Umarım zevkle okumuşsunuzdur.Kısa bir yazı oldu ama sizin için görselleri bol tuttum :) Çiçeksi hafif ferah, bana önerebileceğiniz bir parfüm varsa da merakla bekliyorum.  Kendinize çok iyi bakın, mutlu günler <3 Yorumlarınızı bekliyorum!

You Might Also Like

10 yorum

  1. mağazaya gittiğimde koşarak bakacağım bu parfüme :) emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Bu parfümü bende çok beğeniyorum elimde var bir tane ara ara kullanıyorum. Yves Rocher'nın Moment de Bonheur parfümüde çok güzel, onuda denemenizi tavsiye ederim. Hatta o parfümü Versace Bright Crystale benzetiyorum ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oleyy parfum onerisi 💛💛 moment de bonheur a bakicam en kisa zamanda, tesekkurler!

      Sil
  3. Bu parfümü çok seviyorum. Geçen sene edp sini kullanmıştım ve çok kalıcıydı o versiyonu. Bu kış da alacağım muhakkak :) Güle güle kullan. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir parfüm gerçekten zarif bir parfüm arayan herkes bakmalı :)) Çok kalıcı bence de, kullanınca sizinle bütünleşiyor kalıcı kokular, kaldıkça daha da güzelleşiyor.

      Sil
  4. Hiç dikkatimi çekmemişti mağazaya gidince bakıcam canım :)

    YanıtlaSil
  5. Koku hassasiyetim olduğu için ben de her kokuyu kullanamıyorum canım, kalıcı bir parfüm arıyorum şu sıralar mutlaka bakacağım :) Ellerine sağlık tatlım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bu koku hassasiyeti olan insanlar olarak kozmetik de hele ki işimiz çok zorlaşıyor bir farın bile kokusu olduğu zaman kullanamıyorum :)) Buna bakmalısın o zaman beni hiç rahatsız etmedi baş ağrısı yapmadı, senin de varsa parfüm tavsiyelerin yazabilirsin. Bu arada bu tatlış yorumların için çok teşekkürler! Sevgiler

      Sil