Nerelerdeyim? Neden aktif olamıyorum?

Pazartesi, Aralık 12, 2016




   Blogger güncellenmiş vay be yazımı okudular demek ki :) Herkese selamlar, hep uzun aralıklarla yazmak zorundayım sanırım bir yıldır istediğim rutinde yazamadım.Önümüzdeki yılda pek yazabilecek gibi durmuyorum. Neden? Çünkü üniversitemin son yılındayım, bu sene mezunum inşallah ama son senede olmama rağmen aldığım ders sayısı oldukça fazla (bu benim seçimimdi tabii) ve eğitim fakültesinden mezun olacağım için bir de kpss hazırlıklarım var. 
   Atanmak öncelikli isteğim değildi aslında başka şeyler yaparım diyordum ama son seneye gelince işler ciddileşti, başka şeyleri atandıktan sonrada yaparım mezun durumuna düşmeden atanma şansımı bir denemem gerek dedim ve iyi bir yere atanmak ümidiyle çalışmalara başladım. Benim gibi mezun olmak üzere olan, sınavlara hazırlanan herkes için hakkımızda her şeyin en hayırlısı en güzeli olsun.
   Blog yazmaya devam etmek istiyorum ama minimal de olsa güzellik ve bakım yazılarımın yanına, umarım minimal olmayan sınava hazırlanma sürecim hakkında da yazılar yazmak istiyorum aslında. Ama ne yazarım, nasıl yazarım bilmiyorum ya da okumak ister misiniz benim gibi sınavlara hazırlanan var mı aramızda, aşağı yazın lütfen. Fikirlerinizi merak ediyorum. Kafamı dağıtmak motive olmak için burayı da bu süreçte değerlendirmek istiyorum ama bakalım neler yapabilirim.
   Önerilerinizi bekliyorum,  mutlu günler <3
   

You Might Also Like

4 yorum

  1. O süreci bende geçirdim gerçi doğru düzgün hazırlanmadım ama üstümde oluşan baskı, sınav stresi, çalışmadığım için vicdan azabı vs. beni çok yordu. O yüzden Allah yardımcın olsun, umarım istediğin puanı alıp istediğin yere atanırsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah bu ülkede kendine iyi bir gelecek kurmak isteyen herkesin yardımcısı olsun. Teşekkürler iyi dileklerin için, Sınavlara keyifle hazırlanılabilir mi bunu deneyeceğim bu sene bakalım neler olacak? :)))

      Sil
  2. Umarım her şey istediğin gibi olur canım ben de ufaktan sınavlara hazırlanacağım. Deneyimlerini buradan paylaşırsan gerçekten çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler bulduğum ilk fırsatta ne yazabilirim diye bakıcam. Studyblr olurum belki :)) Sen de bu süreçte neler yaptığından, nasıl çalıştığından bahsedersen ben de çok mutlu olurum. <3<3<3

      Sil