Dizi Önerisi | Imposters

by - Salı, Temmuz 25, 2017


 
Sizin için iyi bir dizi-film arşivi oluşturacağımı söylemiştim. Biraz yavaş oluşturuyor olabilirim çünkü izleyecek bir şey bulamıyorum evet binlerce dizi arasından yok yani beni saran çok az dizi var. Gerçekten bayıldığım otursam hepsini ard arda izleyip bitirebileceğim dizilerden oluşan bir yazı dizisi bu. Her izlediğimi, olsa da olur olmasa da olur dediklerimi yazmıyorum.

   İmposters'ı duydunuz mu bilmiyorum yine rastgele afişindeki çocuğu yakışıklı bulmam üzerine açtım diziyi, daha ilk sahnelerinden bayıldım ve yaklaşık 4 5 günde hepsini bitirdim. Dizi şöyle, bir dolandırıcılık çetesi var, bu çetenin üyesi, esas kız, Maddie/Ava/Alice/Saffron (her seferinde başka bir isimle karşımıza çıkıyor) çetenin uygun gördüğü zengin insanları kendine aşık ediyor ve evleniyor,  evlendiği kişi hakkında bütün gizli sırları öğrendikten sonra o sırları ifşa etme kozuyla büyük bir soygun gerçekleştirip çetenin yardımıyla ortadan kayboluyor. O kadar zeki bir şekilde ortadan kayboluyor ki arkasında bıraktığı kişi hiç bir şekilde polise gidemiyor :)


   Her seferinde başka bir şehirde başka bir kılıkla insanları kendine aşık edip ortadan kayboluyor. Dizi kara mizah, hem olaylar sizi sarıyor hem de acayip eğleniyorsunuz. En son Ezra adlı karakteri kendine aşık edip ortadan kaybolurken, işler sarpa sarıyor ve izini kaybettiremiyor. Ezra daha önce dolandırılanların listesini yapıyor, iki kişiyi buluyor ve onlarla iletişime geçiyor. Üç normal insan, büyük, zeki ve oldukça tehlikeli dolandırıcılık çetesini çökertmek için plan yapıyor, işin içine fbi giriyor işler kızışıyor. Fragmanı da şöyle koyayım :) Ayrıca kız çok güzel, güzelliğiyle izlettiriyor, benim favori karakterim tahmin etmek zor değil Ezra tabi ki.


   Dizinin 1. Sezonu sezon finali yaptı, 1'er saatlik 10 bölümden oluşuyor. 2.Sezonu iple çekiyorum resmen en kısa zamanda gelir inşallah :) Zekice bir senaryosu olan, mizah içeren dizilerden hoşlanıyorsanız (kim hoşlanmaz) kesinlikle izlemelisiniz. İmdb:7.8
İmposters'ı bitireli yaklaşık 1 ay oldu, ardından 13 Reasons Why'ı izledim. Onu listeme eklemicem, güzel bir diziydi ama çok çok güzel değildi, lisede okuyor olsaydım eminim bayılırdım ama lisede değilseniz eğer o yaşları sağ salim atlattıysanız dizinin verdiği mesajı çoktan şimdiye kadar almışsınızdır ve olaylara şaşırmayacaksınızdır diye tahmin ediyorum.
   Acil yeni diziye ihtiyacım var, hiçbir sorumluluğum kalmadı yaz tatilinin ortasındayım ancak izleyecek dizim yok neyse sizi bari dizisiz bırakmayayım :) Önerilerinizi aşağı yazın lütfen.
Çok daha güzel bir dizi tavsiyesiyle dönmek üzere. sevgiler!

You May Also Like

6 yorum

  1. Dizi ve film diyorsan takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En beğendiklerimden bir katagori oluşturucam, her şey sizin için :))

      Sil
  2. İlk bölümünü izlemiş ve beğenmiştim ama diziyi izlemeyi unutmuşum :D Yazını anasayfamda görmemle diziye başladığımı hatırladım :D
    Diziye devam edeyim en iyisi :))

    YanıtlaSil
  3. Çok merak ettim,ilk fırsatta izleyeceğim.Masum&11.22.63'ü tavsiye ederim,zaten mini diziler ve hemen bitiyorlar😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 11.22.63 u baya izledim, cok farkli guzel bir dizi o da ama bitirmedim sanirim 💛 masumu duydum canim ama izlemedim, ona baslayabilirim o zaman 😙😙

      Sil