La Roche Posay | Hydreane Rich Nemlendirici

Çarşamba, Ağustos 16, 2017


   Herkese merhaba, umarım iyisinizdir bugün akşam cilt bakım rutinimde bulunan nemlendiriciden bahsedicem. Bu benim dermokozmetik markalardan kullandığım ilk nemlendiricim, bundan sonra da akşamları cildimi nemlendirmek için dermokozmetik markalardan tercihler yapmak istiyorum, ben bu işe bu kadar emek veriyorsam kullandığım ürün de gerçekten işe yarasın istiyorum :) 
  
   Nemlendiricilerden iyi sonuç alabilmek bence öncelikle cildi, ihtiyacı doğrultusunda güzelce temizlemekten geçiyor. Ben hiç bir zaman cildimi temizlemeden nemlendirici sürmem yüzüme alışkanlık oldu artık bende. Temizlenmiş cilde tonik, nemlendirici, serum uygulamak bu ürünlerin gözeneklerden içeri daha kolay alınmasına, cilde daha iyi nüfuz etmelerine imkan sağlıyor ee fark da gözle görülür ölçüde ortaya çıkıyor.



   Cilt bakımınızdan olumlu sonuç almak istiyorsanız, kesinlikle içeriklerine dikkat ettiğiniz cildinize uygun ürünler seçmelisiniz. İyi ve temiz içerikler genelde pahalı ama az da olsa uygun fiyatlı seçenekler de var. Benim uygun fiyatlı temiz içerikli nemlendiricimi biliyorsunuz, Sabah rutinim yazısında hangisi olduğuna bakabilirsiniz. Sabahları ya da makyaj altına hala onu kullanıyorum çünkü la roche posay in gramajı o kadar az ki sabah akşam kullansam bir ayda bitecek gibi :( 

   Ben de onu bu yüzden gece rutinime dahil ettim, sabaha kadar bir çevresel faktöre maruz kalmadan rahat rahat cildime bakım yapar diye. Öğrenci bütçesiyle bakımın altın kuralları yazıma da hoş gelmiş olabilirsiniz :)) Neyse kreme geçersem, açık ve net bir şekilde şunu söyleyeceğim. Kremin vaadi şöyle: ''Cilt mükemmel bir şekilde nemlendirilir, cilt konforu ve esnekliği yeniden sağlanır.'' bu kremin nemlendirmekten başka bir vaadi yok ve bu vaadi çok güzel yerine getiriyor. Çok kolay emiliyor, ciltte hiç bir kalıntı bırakmadan kadifeleştiriyor. 

   Cildimin kuruluğunu alıp normal bir cilde dönüştürüyor anında ama dokunduğunuzda elinize bir nemlilik ıslaklık gelmiyor anında epidermisin daha derinlerine etki ederek içten nemlendiriyor. Hydraine rich olunca ismi cildim böyle nemli nemli olur herhalde diye düşünmüştüm ki kuru ciltli insanları genelde o dıştan elinize gelen nemlilik de rahatsız etmez hasretler çünkü ona :)) Ama yağlı his bırakmadan anında içeriden nemlendirip dıştan normal cilt hissine dönüştürmesine gerçekten hayran kaldım ama gramajı o kadar az ki bu etkiyi alabilmeniz için elinize biraz daha fazla ürün almanız gerekiyor, yağlı bir kremin çok azı bile tüm yüzüme yeterken bu aynı miktarda yetmiyor mesela. Bu özelliğinden dolayı aşırı kuru ciltlere etki etmez o zaman diye de düşündürüyor beni, çünkü ne kadar sürersem süreyim kremin fazlalığı yüzümde kalmıyor ama belki bu bir yanılgıdır. 



   İçeriği tam istediğim gibi parabenden ziyade o zaten olmasın ama o yoksa tamamdır gibi bir algı oluşturuldu, sanki tek zararlı oymuş gibi. Paraben Fenoksietanol Mineral Yağlar Parafin Fitalat da içermiyor. Hayvansal içerik var mı yok mu bir bilgiye ulaşamadım. Bilen aşağı yazsın :)
  Cilt tarafından kısa sürede emilip, cildi rahatlatmasını çok çok sevdim dediğim gibi, normal ya da kuru ciltliyseniz tavsiye ederim ama gramajı az, az bir miktarı da bana yeterli gelmediği için (aslında kremleri az uygulamama rağmen) sabah akşam hatta makyaj altına da bunu kullanırsanız bir ayda biter. fiyatı da 44-45tl civarı, gramajı da 40ml. 
   Kremden çok memnun kalsam da, rahat rahat istediğimde bolca sürebileceğim büyük gramajlı dermokozmetik bir krem arıyorum şu an, 40 ml bana yetmedi açıkçası. Tavsiyelerinizi bekliyorum.
Beni İnstagram'dan da takip etmeyi unutmayın.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere
Sevgiler!

You Might Also Like

18 yorum

  1. Sana uygun fiyatlı Bephantol cilt bakım kremini öneririm. Emilimi biraz uzun fakat gerçekten güzel bir krem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben onu hiç kullanmadım ve neden kullanmadım diye soruyorum şu an kendime, süpersin, uzun olması sorun değil çok kuruduğu zamanlarda nem maskesi gibi uygularım ben onu, hemen almalıyım :)

      Sil
  2. Ben nemlendiricimi genel olarak su bazli tercih ediyorum. Cildim baya kuru olmasina ragmen yag bazli kremlerin verdigi hissiyat hic hosuma gitmiyor. Icerigi de temizse bakmali buna. Ben bakim urunlerimi dermo urunlerden seciyorum. Ya da organik ve icerigi temiz urunlerden.. bunu cildimize borcluyuz bence😘😘 fotograflar harika olmus bu arada💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın, bence biz en güzelini yapıyoruz bulduğumuzu sürmüyoruz :) Bilmiyorum su bazlılar mı yağ bazlılar mı daha iyi ama, su bazlılar daha mantıklı geliyor sanki, bu su bazlıdır herhalde :) Senin blogundan araştırıyım bi krem 😘 Çok teşekkürler 💙

      Sil
  3. Bu ürün çok methediliyordu ben de merak ediyordum..Merakımı gidermiş oldum :)

    YanıtlaSil
  4. Şu aralar sıcaklardan hiç nemlendiri kullanmıyorum o bile fazla geliyor. Sadece yüzümü temizleyip sakinleştiriyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimki güneşten de kuruyor, miktarını azaltıyorum belki ama nemlendirici sürmeden rahat edemiyorum :)

      Sil
  5. LRP'yi çok severim iyi bir markadır..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız, ben de baya beğendim çoğu dermokozmetik markadan daha da temiz kaliteli içeriklere sahip olduğunu gördüm araştırmalarımda :)

      Sil
  6. Kuzum La roche posay'ın geçen senelerde nemlendiricisini kullanmıştım kış aylarında kuru cildime yetersiz gelmişti. Dediğin gibi bir de çabuk bitiyor. Ama yüz temizleme jeli harika onu tavsiye ederim. :)

    YanıtlaSil
  7. LRP cilt bakımında en güvendiğim markalardan biri, ayrıntılı ve faydalı yazı için teşekkürler! <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözüm kapalı tercih edebileceğim bir marka oldu benim de, ben teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Sivilce karşıtı serisini sevmiştim ancak aman aman bir etki götermemişti bende bunu da denemek istiyıorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel nemlendiriyor ama bir 50 ml olmasını tercih ederdim :)

      Sil
  9. Ben şu an Avon un spf içeren bir nemlendiricisini kullanıyorum son bitenler yazımda da daha önce kullanıp bitirdiğim serisi var bakabilirsin 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avon'un cilt bakım ürünleriyle ben anlaşamıyorum :(

      Sil