Luis Bien Dolgunlaştırıcı Saç Spreyi

Pazartesi, Mayıs 07, 2018


Herkese merhaba, size bugün gelen, oldukça ilgimi çeken bir üründen bahsetmek istedim. Cilt bakımı, vücut bakımı ne kadar önemliyse saç bakımının da önemi büyük. Hele ki biz kadınlar için saçlarımız çok önemli, tek başına bakımlı ve güzel gözüken saçlar tüm görünümü etkiliyor :)

Luis Bien Dolgunlaştırıcı Saç Spreyi, saçtaki boşlukları ve seyrelen yerleri doldurarak saçların anında doğal, kalın ve dolgun görünmesini vaad ediyor. Saç kaybı olan bölgeleri anında örter ve suya dayanaklı kuru formülü ile ince telli saçları kalın ve dolgun görünüme kavuşturur diyor. Ayrıca İçeriğini saç için çok faydalı olan Ginseng ve Provitamin B5 ile zenginleştirmişler. Aslında bir kozmetik ürünü olmasına rağmen aynı zamanda saçlara bakım yapmayı da amaçlamışlar. Bence ürünün çıkış amacı güzel, saçları seyrek olan çok akrabam ve tanıdığım var. Saçlarını hep daha çok gösterecek saç modelleri yapıyorlar ve her gün bunun için uğraş veriyorlar. Saçlarını at kuyruğu yapmak ya da topuz yapmak onların asla kullanamadığı modeller. Luis Bien Saç Dolgunlaştırıcı Sprey sayesinde, seyrek saçlı ya da saçlarında boşluk olan insanlar istediği saç modelini yapmakta özgür :)
Ürünün kullanım şekli de oldukça pratik.


Ürünü uyguladıktan sonraki yorumlarıma gelirsek, saçlarımı at kuyruğu yaptım önce ve kullanım şeklinde yazdığı gibi şiseyi iyice çalkalayarak, 10 15 cm uzaklıktan ürünü dairesel hareketlerle, en çok boşluk neredeyse oralara yogunlaşarak bende şakak bölgelerimde biraz açıklıklar var, uyguladım. Az ürünle fark yaratabiliyorsunuz öncelikle bu özelliğini sevdim, yani ürünün faydasını görmek için şişeyi kafanıza boca etmeniz gerekmiyor :) 1 2 fısla boşluk kapanıyor ve ürün kendini belli etmiyor. Aynadan yakın bir şekilde de inceledim, evdekilere de sordum yapay bir görüntü asla oluşturmadı. Ürün dokulu bir ürün sadece boya püskürtmüyor bu sebepten doğal duruyor bence.

 Parfümlü bir ürün tabi ki, benim koku hassasiyetim var biliyorsunuz, buram buram kokan ürünleri kullanamıyorum, evet ürünün hoş bir kokusu var ama aşırı yoğun değil, uygularken kokuyu çokça duysanız da uyguladıktan sonra çok fazla kokuyu duymuyorsunuz böyle olmasını da sevdim. Waterproof olması günlük olarak rahatça kullanılmasını da sağlar, saçtan kesinlikle akacak bir ürün değil su üzerinde kayıyor bunu denedim :) Ancak elinizi saçınızda gezdirirseniz rengi ele geliyor, bu konuda dikkatli olmakta fayda var. Saçı çok fazla ağırlaştırmıyor, hissi orta tutuculuk sağlayan saç spreylerine eş değer bence. İnternet sitesinde 4 renk seçeneği var fiyatı da 59 tl. İçerik bilgisi için;


Son olarak fikirlerimi toplarsam, özel günlerde toplanmış saç modellerinde saçlarınızı çok daha gür gösterecektir, seyreklik problemi yaşıyorsanuz günlük olarak da çok rahat kullanabilirsiniz, ürün vaadlerini gayet yerine getiriyor. Böyle bir ihtiyacınız varsa bakmanızı tavsiye ederim :) Ürüne markanın internet sitesinden ya da eczanelerden ulaşabilirsiniz.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere:)
Beni instagramdan da takip etmeyi unutmayın.
Sevgiler.

You Might Also Like

8 yorum

  1. saç seyrekliği yaşayanlara ilaç gibi gelecek bir ürün, paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Çok terleyenler için uygun değil sanırım ama ihtiyacı olanlar için önermeli ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok terleyince akar mı bilemedim, yapısı oldukça kuru kendiliğinden ya da hafif bir ıslanmayla akacak bir şey değil bence sadece elle temasta bir miktar ele geliyor saçı çok kurcalamamak lazım uyguladıktan sonra sanırım :)

      Sil
  3. İhtiyacı olanların çok işine yarayacak gibi duruyor 😊

    YanıtlaSil
  4. Coook ise yariyor videolardan da izledigime gore.. saclarim asiri seyrek cok denemek istiyorum😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görünüşte gerçekten çok işe yarıyor, boşlukları çok iyi örtüyor saçı da bir hacimli gösteriyor :)

      Sil