Farmasi Alışverişim | Eylül 2018

Çarşamba, Kasım 14, 2018


Herkese merhaba, Farmasi'den her ay olmasa da arada bir şeyler alıyorum, aldığım zamanlar burada sizinle de paylaşayım istedim. İnstagram'da paylaşsam da oradaki okuyucularımla burada okuyucularım farklı, blogda da dursun :) Eylül'de aldıklarımla başlayayım. Eylül ayında üç ürün almışım, hepsini de şu an kullanıyorum o yüzden deneyimlerimi de paylaşabilirim. Ayrıca üye olup kendi alışverişinizi kendiniz yapmak isterseniz de (benim gibi) aşağı link bıraktım.


Dr. C.Tuna - Beyazlatıcı Krem : Bu kremi çok yakın bir arkadaşımın merakı üzerine aldık aslında. O deniyorken ben de deneyeyim dedim. Krem güneş lekelerini azaltmayı, cilt tonunu dengelemeyi ve beyazlatmayı vaadediyor. Multivitaminler içerir diyor. Aslında bu krem tam yaz sonu kullanmalık bir krem, doğru zamanda almışız bence :) Deneyimlerime geçersek, benim rahatsız olduğum güneş lekelerim yok ama çillerim var, yazları da baya çoğalıyorlar. Çillerimin görünümünü %50 azalttı diyebilirim, belki daha da fazla, güneş lekelerinde ben etkisini gördüm. Kremi kullanmayı bıraktığımda ve güneş yüzünü göstermeye başladığında tekrar çıkarlar nasıl olsa çünkü ben onları baya seviyorum kalıcı kaybolsunlar istemem :)

 Bronzluğunuzu da açmaya yardımcı, içinde yüksek oranda sitrik asit var, cilt tonumu bence biraz açtı, biraz beyazlaşma söz konusu ama çok büyük bir fark değil bu. Kremin içeriğinde titanium dioksit var, uva uvb filtresi var yani, güneşe karşı da cildi koruyor ki güneş lekelerini kontrol altına alabilin ama ben üzerine yine de bir güneş koruyucu uyguluyorum dışarı çıkacaksam. Çünkü güneşe maruz kalırsanız bir işe yaramayacaktır.

Kremin nem vermesini başta baya sevmiştim ama bir ayı geçti artık kullanmaya başlayalı şu an yeterli gelmiyor gibi hissediyorum. Bitince ben tekrar almam çünkü çillerim hariç sevmediğim güneş lekelerim yok, ama yüzünde güneş lekeleri olan ve bunları kontrol altına almak ya da azaltmak isteyenlere, brozluğunu açmak isteyenlere öneririm :) Bu krem hakkında içeriğini incelediğim daha ayrıntılı bir yazı yazar mıyım bilmiyorum, Farmasi'den aldıklarımı bu tarz bir seride birleştirmek daha mantıklı geldi bana. İsterseniz yazın ama yine de. Görselde gördüğünüz gibi içeriği pek temiz değil, bu konuda kararı size bırakıyorum.


Dr C.Tuna - Çay Ağacı Yağı SOS Serum : Bu, alışverişimdeki en sevdiğim ürün oldu. Aktif sivilcelerimi bir gecede baya söndürüyor, ikinci gün yok ediyor neredeyse. Ayrıca alnımda, iki kaşımın ortasına doğru, çenemde, minik pütürler oluyor bazen, minik minik sivilceler gibi, en çok onların üzerinde etkili olduğunu gördüm ve çok sevindim :) Hep elimin altında olsun isterim, çay ağacı yağı başka markalarda da var, çok seyreltilmiş olmadığı sürece, onlar da işe yarar bence.


Farmasi - Botanics Ginsengli Şampuan - Farmasinin diğer şampuanlarını denemedim önce bu seriyi denemek istedim, çünkü bu serideki şampuanların yapısı şeffaf. İnce telli saçlarınınız varsa, şampuanı saçınızdan arındıramadığınızı düşünüyorsanız şampuanınızın şeffaf olmasına dikkat edin. İçinde tek çeşit sls var ve basit bir içeriğe sahipler, besleyici proteinler de var içinde. Saç kremimin bittiği dönem, tek başına bile saçlarımın kuruluğunu almıştı. Saçlarımı tertemiz ve hafif yapıyor :) Çok da güzel kokuyor.

Ben saçlarımı gün aşırı yıkıyorum, arada üç güne çıkarsam bile çok sorun olmuyor, benim bir şampuandan beklentimde bu zaten. Kesinlikle saçlarınızı her gün yıkamayın, saçı besleyen şey kendi salgıladığı yağ, biraz saçınızın kendi kendine kalmasına izin verin :) Çok fazla saç ürünü kullanıyorsanız bir günde bile saçınız ağırlaşacaktır ne yazık ki, ben duştan sonra saçıma hiç bir ürün kullanmadığım için saçım yağlanmıyor zaten. Botanics serisinden şampuan almaya devam ederim bundan sonra, baya sevdim.

Benim Eylül ayında Farmasi'den aldıklarım bunlardı.  Ben üye olarak kendi alışverişimi kendim yapıyorum, çok daha kolay bu şekilde. Siz de üye olup, kendi alışverişinizi kendiniz yapmak isterseniz aşağıdaki linkten üye olabilirsiniz. Sistem gayet basit, online alışverişte ne yapıyorsanız aynısı. İsterseniz çevrenize satış da yapabilirsiniz. Ayrıca merak ettiklerinizi instagram dm'den sorabilirsiniz.


Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.
Beni İnstagram'dan da takip etmeyi unutmayın.
Sevgiler.





You Might Also Like

8 yorum

  1. Farmasinin bb kremleri hariç bazı ürünleri çok güzel gerçekten, güzel günlerde kullanasın.

    Sêvgiler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorumuna kesinlikle katılıyorum bb ve cc kremleri güzel değil bence de :)) Bazı ürünleri de gerçekten güzel, hoş geldin bu arada :*

      Sil
  2. Bence asıl burada dursun. Aramalarda ulaşılacak kaynak burası :) Aydınlatıcıda % 50 iyi bir oran bence ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Yeşim Ablacım, bloga eklemek en iyisi :) Bence de iyi bir oran, çillerimi özledimm :))))

      Sil
  3. Farmasi ürünlerini hiç denemedim ama ben de en çok SOS serumu merak ettim. Faydalı bir ürüne benziyor. Hepsini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm :) sivilcelerde çok başarılı SOS Serum, tavsiye ederim.

      Sil
  4. Farmrasi ürünlerini şu ara çalıştığım şirkette çok görmeye başladım. Kullanıp kullanmamak konusunda çok tereddütteyim. Sizin yorumlarınızı okuduktan sonra kullanmaya karar verdim. Siz de güle güle kullanın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, çok sevindim bu yorumunuza :) Gerçekten güzel olan ürünleri var, bir deneyin bence de.

      Sil