Bitenler #5

Salı, Eylül 04, 2018



Baya bir ürün bitirmişken bir bitenler yazısı daha hazırlamak istedim. Şimdi tek tek ürünler hakkındaki fikirlerimi paylaşayım. Önce renkli kozmetikten başlayalım.


Rimmel London – Lash Acceleratör Maskara : Bu maskaradan elimde iki tane vardı, 1 alana 1 bedava kampanyasından almıştım çok çok önce. Ayrıntılı yazısı da burada. Kirpikleri tek tek ayırıp, uzatan maskaralardan, performansı bence gayet güzel ama içeriği maybelline ve loreal rimellere göre daha fazla kimyasal barındırdığı için bir daha alacağımı sanmıyorum. Yazısında da bundan bahsetmiştim buraya tıklayarak ayrıntılı fikirlerimi okuyabilirsiniz.
Loreal Paris – Paradise Maskara : En en sevdiğim maskaralardan oldu Paradise, bundan sonra gözüm kapalı almaya devam ederim. Çok dramatik, hem uzun hem dolgun kirpikler yaratıyor. Simsiyah, gözden akmıyor, dökülmüyor. Paradise’ın da ayrıntılı yazısı burada. Tek problemi çabuk kuruması 3 4 ay civarında maskara kuruyor ama o kadar güzel ki bunu kötü özelliğini göz ardı edebilirim. Şimdiki kullandığım maskara biter bitmez bundan alacağım tekrar.
Loreal Paris – Miss Manga Maskara :  Miss Manga bence no makeup makeup maskarası, dolgunluk vermiyor kirpikleri çok güzel uzatıyor sadece. Hafif makyajlar yaptığınızda kirpiklerinizin de doğal durmasını istediğiniz zamanlarda çok rahat kullanabilirsiniz. Akma bulaşma yapmıyor, kullanım ömrünün sonuna kadar severek kullanmıştım ben . Ayrıntılı yazısı burada.
Pure Beauty-BB Krem : Nerdeyse her gün kullandığım, bayıldığım, benim cildimle çok iyi anlaşan canım bb kremim. Bu sanırım üçüncü tüptü, bir tüpü yaklaşık olarak bir yılda bitiriyorum, gramajı az falan demeyin çok az bir miktarı yetiyor ve çok uzun süre kullanabiliyorsunuz. Zaten eminim hepinizin bildiği bir bb kremdir, çok da anlatmama gerek yok, yazısını buraya bırakmam yeterli sanırım. Yazın ortalarında bitti ve elimdeki diğer cc kremi kullanıp bitirebileyim diye yenisini almadım çünkü elimin altında bu varsa başka ten ürününü asla kullanmıyorum. Eylülde alırım tekrar ama bunsuz olmaz.
Note- Full Coverage Kapatıcı (03): Bu kapatıcıyı çok zor bitirdim, seveni çok diye almıştım ama ben sevmedim. Neden sevmedim, rengi bence çok sarı ve yapay bir görüntü oluşturuyor tenimde bir de yapısı pudralı pudra bitişli ten ürünlerini ben sevmiyorum kuru ciltli olduğum için, istersem ben transparan pudrayla üzerinden geçerim o seçim bende kalsın istiyorum J Ayrıca çok çabuk sabitleniyor dağıtmakta zorlanıyorum.  Tekrar almam.

Şimdi geçelim cilt bakımına, sizin de bildiğiniz gibi en çok bu kısımdan ürün bitiyor, bakalım neler bitirmişim?


Garnier – Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu (Hassas Ciltler) : Aslında bu ürün hakkındaki fikirlerimi yazmama gerek bile yok artık, biliyorsunuz. Tekrar tekrar almaya devam ederim. İçeriğiyle de performansıyla da bence çok başarılı.
Bim Burun Bandı : İsmini bilmenize gerek yok, ben buna bim burun bandı diyorum J Her ay alıp bitirdiğim bir şey. Burun bandı benim için olmazsa olmaz. Haftada bir gün yapıyorum, burnumun üzerindeki tıkalı gözenekleri çok güzel temizliyor, mekanik bir temizlik yaptığı için de o boş gözenekleri görmek bana büyük bir haz veriyor :) Her bitenlerde göreceğiz uzun bir süre.
Otacı – Doğal Sabunlar : Cildimi kimyasallardan olabildiğince uzak tutmaya çalışıyorum biliyorsunuz. Her zaman duş jeli kullanmıyorum, içerikleri tahriş edici, cildi kurutucu çok fazla kimyasalla dolu. Çoğu zaman bu sabunları kullanıyorum, çok güzel temizliyorlar, cildimi hiç kurutmuyorlar, hoş ve doğal da bir koku bırakıyorlar çok seviyorum bunları. İndirimde stokluyorum genelde, duş jeli yerine mutlaka tavsiye ederim size de.
İnecto- Hindistan Cevizli Vücut Losyonu : Çok çok severek kullanıp bitirdiğim bir vücut losyonuydu, içeriğinin %90 doğallığı, verdiği nem, kokusu her şeyi şahaneydi. Tekrar alırım. Ayrıntılı yazısı da burada isterseniz.
İnecto – Hindistan Cevizli El Kremi : İnecto baya sevdiğim bir marka olunca, el kremini de denemiştim ama verdiği nem çok yetersiz gelmişti, tekrar almam. Bunun da ayrıntılı yazısı burada var.


Caudalie- Soin Des Levres Dudak Kremi : O kadar güzeldi ki benim şimdiye kadar kullandığım en güzel dudak kremi. İçeriği doğal, etkili bir dudak kremi isteyenlere mutlaka tavsiye ederim. Tekrar alırım. Ayrıntılı yazısı da burada.
Burts Bees – Narlı Dudak Kremi : Bu o kadar eski ki, bitenler kutusunun derinliklerinden çıkardım. Burts Bees bildiğiniz gibi %100 doğal ürünler yapan bir marka, bu dudak kremini de çok severek kullanmıştım. Çok da güzel kokuyordu, tekrar alırım. Yazısı burada.
Caudalie- El ve Tırnak Kremi : Dudak kremiyle birlikte set olarak almıştım bunu. Güzeldi severek kullandım. Verdiği nem etkili ve kalıcıydı. Elimde bir tane daha var başka bir setten çıkan o da stokta beni bekliyor. Kampanyalı bulursam seve seve tekrar alırım.
Kalyon – Tırnak ve Tırnak Eti Bakım Yağı: Bu ürün de el bakımı kategorisinde vazgeçemeyeceğim ürünlerden bir tanesi. İnstagramda da sıkça bahsediyorum kendisinden, bir el bakımı yazısı hazırlayabilirsem orada da ayrıntılı bahsedeyim size. Tırnak kenarlarınız kuruysa mutlaka alın deneyin. Biter bitmez tekrar aldığım ürünlerden.
Neutrogena – SOS Sivilce Jeli : Ayrıntılı yazısını hemen buraya bırakayım. Geçen sene akşam cilt bakım rutinimde olan bir üründü. Kullanım ömrü dolduğunda kullanmayı bıraktım tekrar da almadım ama sivilce ve kızarıklık azaltıyordu tamamen geçirmiyordu ama. Bunu tekrar almam sanırım başka deneyeyim diye ama tekrar bir sivilce jeli almayı düşünüyorum.


Himalaya Herbals – Arındırıcı Neem Özlü Yüz Yıkama Jeli : Yüz yıkama ürünlerini beğendiğim bir marka bu. Kuru cildime çok uygun değildi ama yine de güzel temizlediği için geçen sene kullandım bitirdim. Kuru cildime daha uygun bir temizleme jeli kullanmak istediğim için tekrar almam.
Toni&Guy – Deniz Tuzlu Saç Spreyi : Çok popüler olduğu dönem almıştım yaklaşık üç sene önce falan :) Bir yıl civarı kullandım, en sevdiğim yanı kokusuydu, şahane kokuyor. Hafif dalgalar yaratıyordu ama şekil verme konusunda çok da bir espirisi yoktu, bitince tekrar almadım ama belki alabilirim yine emin değilim.
Le Petit Marseillais – Lavanta Balı Duş jeli : Duş jeli kullanacaksam tercihim Le Petit Marseillais’ninkiler oluyor genelde çünkü çok güzel kokuyorlar. İçerikleri de diğerlerine göre biraz daha iyi bence.
Avon – Nutri Efects Jel yapıda Gündüz Kremi  : Hiç sevmediğim, yüzümde emilmeyen doğal içerikliymiş izlenimi veren ancak hiç de öyle olmayan nefret ettiğim krem. Avon’un cilt bakım ürünlerinden uzak durmak en iyisi.
Nivea – Fresh Natural Deodorant : Alüminyumsuz, çok ferah bir kokusu olan güzel bir deodoranttı. Cam şişedeki sprey hali en sevdiğim, rollonu ve basınçlı şişede olanı da var. Gün boyu ter kokusunu engelliyordu, performansını yeterli bulmuştum. Tekrar alabilirim.


Son olarak, kullandığım şampuanlardan da biraz bahsedeyim. Birer şişe saklamışım sanırım.
Otacı – Meyveli Vanilya ve Hindistan Cevizli Şampuan : Kuru saçlar için olan bir şampuandı, otacı sevdiğim bir marka biliyorsunuz, bu şampuanı da performans olarak sevmiştim sadece kokusundan çok hoşlanmamıştım diye hatırlıyorum.
Bioblas – Organic Oils Sarımsak Şampuanı : Bu şampuan hakkında hatırladığım en güzel şey kokusuydu, sadece bu sebepten bile tekrar alabilirim. Temiz içerikli olduğunu söyleyemem, yapısı da yoğundu bu sebepten ikinci gün saçımı biraz ağırlaştırmaya başlıyordu ama saçlarımı dipten uca yumuşacık yapıyordu sevmiştim yine de. Saç Kremi çok daha sonra bitti, onu baya sevdim ama saç uçlarımı yumuşacık yapıyordu onu da tekrar satın alırım.
Otacı – 10 Bitki Özlü Canlandırıcı Şampuan : Bittikçe aldığım bir şampuan, en çok bunu kullanıyorum. Saç diplerimi çok güzel temizliyor, hafifletiyor benim bir şampuandan istediğim de bu zaten. Saçlarınız yağlıysa mutlaka bir şans verin derim. Ayrıntılı yazısı burada bunun da.
İnecto – Hindistan Cevizli Şampuan : Saçlarımın neme ihtiyacı olduğunu düşündüğümde de bu şampuanı alıyorum genelde. Bunu da çok seviyorum.
Dalan Dolive Zeytinyağlı Hacim Veren Şampuan : Bu şampuan saçlarıma gerçekten hacim veriyor, vaadini çok iyi bir şekilde gerçekleştiriyor. Bu da sevdiğim bir şampuan.

You Might Also Like

8 yorum

  1. Bitenler yazılarını okumak da yazmak da çok keyifli oluyor, ilgiyle okudum ^_^ Bazı ürünler aklımda olacak Inecto Body Lotion gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle tatlı yorumlar okumak da başka bir keyifli yanıı :) İnecto Vücut Losyonunu hindistan cevizi kokusunu seviyorsan gerçekten bir dene !

      Sil
  2. Blogunuzu çok beğendim. Yazılarınızı takip edeceğim. Sevgiler. B.
    Yeni yazıma bakmak ister misiniz?
    https://benirva.blogspot.com/2018/09/atolyelerle-kafeler-bulusursa-ne-olur.html

    YanıtlaSil
  3. Bir sürü ürün bitmiş ne güzel,baya da ortak favori ürünümüz varmış <3

    YanıtlaSil
  4. Merhaba ziyarete geldim, beklerim.

    YanıtlaSil