Caudalie | Beauty Elixir

Çarşamba, Eylül 26, 2018


   Deneyimlediğim bazı ürünleri o kadar çok seviyorum ki, işte diyorum cilt bakımı bu, tam da böyle bir şey. Etkisini anında gözlemlemek, kokusuyla dokusuyla her şeyiyle çok sevmek, cildinin de sevdiğini gözle görülür bir şekilde anlamak şahane bir şey ve çok az üründe karşılaşılan bir durum. Yazının başında büyük bir spoiler vermiş olsam da deneyimlerime geçeyim :)


Caudalie Beauty Elixir'in vaatleri 
-ince çizgilerin görünümünü yumuşatmak,
-Gözenekleri sıkılaştırmak
-Makyajı sabitlemek
-Cilde ışıltı kazandırmak

   Bu vaatleri karşılayacak bir tonik arayanlara kesinlikle tavsiye ederim. Ben hep yüzümü yıkadıktan sonra nemlendiriciden önce tonik olarak kullandım. Sadece makyaj sabitleme vaadi hakkında bir fikrim yok çünkü bu kadar değerli bir içeriği makyajın üstüne sıkarak heba etmek istemedim :) Ben iki üç fıs avucuma dökerek tampon hareketlerle yüzüme uyguladım. Yüzümde çok kolay bir şekilde emildi, pürüzsüz bir his sağladı, yüzümü toparladığını hissettirdi bu ince çizgilerin görünümünü yumuşatma ve gözenekleri sıkılaştırma vaatlerini gerçekleştirdiğini gösteriyor. Yüzümde sağlıklı bir ışıltı oluşturdu ama o kadar doğal ve taze bir ışıltı ki  kesinlikle bayıldım.


   Bu arada Caudalie Beauty Elixir %100 doğal içeriklere sahip. İçerisinde ayrıca esansiyel yağlar mevcut, dinlendirici bir kokusu da var. İçindeki aktifler üzüm, gül, biberiye, melis otu ve acı nane. İçerik olarak çok kaliteli, bu kadar kaliteli içeriklerin olduğunu da size daha ilk kullanımda hissettiriyor.
   Caudalie markasını ne kadar sevdiğimi biliyorsunuz, içerikleri doğal, çevreye duyarlı şahane bir marka. Markadan ne kullansam sevdim şimdiye kadar, kendinize uygun diğer ürünlerine de bakmanızı mutlaka tavsiye ederim. Caudalie Beauty Elixir tüm cilt tiplerine uygun şahane bir tonik bence. Cilt bakımınıza mutlaka ekleyin.  Fiyat bilgisi devamlı değişse de kendi sitesinde 30 ml 85 tl, 100 ml 220 tl. Dermokozmetik satan bir siteden indirimlerini takip edebilirsiniz. Benim hep aklımda olan bir tonik olacak, ilk fırsatta tekrar alıcam  :) (kozmetiğe gelen zamlarla bu süre biraz uzayabilir tabii :(( )
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.
Beni İnstagram'dan da takip edebilirsiniz.
Sevgiler!


You Might Also Like

6 yorum

  1. Bu ürünün bir süre testerını denemiştim, özellikle kokusuna hayran kaldığımı hatırlıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusu çok bitki bitki :)) İlk başta çok tuhaf ve farklı geldi ama sonra alıştımm

      Sil
  2. Caudalie markasını ben de çok seviyorum ♥ Bir süredir tonik olarak Caudalie Moisturizing Toner'i kullanıyorum, ondan da çok memnundum. Şu an bitmek üzere ama belki buna geçebilirim, zaten merak ettiğim bir üründü güzel yorumlarla daha da merak ettim! ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatlarıyla da anlaşabilsek ve rahat rahat kullanabilsek keşke, cilt bakımı konusunda gözüm kapalı tercih edebileceğim tek marka olabilir ama işte :) Toniğin bitince Beauty Elixir i de bir deneyimleyebilirsin seveceğine eminim ♥

      Sil
  3. Cok merak ettigim bir urundu bu kuzum. Ilk firsatta bakacagim 💙💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu eminim çok seversin, verdiği pürüzsüz his şahaneydi 💙

      Sil