Pure Beauty White&Bright Göz Kremi

Çarşamba, Ekim 10, 2018



   Bugün size ilk göz kremi deneyimimi paylaşayım. Göz kremi ararken aradığım şey göz çevresine ihtiyacı olan nemi doğru şekilde verecek, içeriği özenli, fiyatı da çok fazla olmayan bir krem bulmaktı. Kozmetik marketlerin hepsine teker teker baktım tabii ki ve Pure Beauty'nin White&Bright serisinin göz kreminde karar kıldım. Buna en büyük sebep, bu serinin içeriklerindeki etken maddelerin organik sertifikalı olmasıydı ve vaatleri de istediğim gibiydi ayrıca c vitamini barındırmasıydı.


 Kremin vaatleri

  • İçerisindeki Kore Golden Bell ile melanin üretimini tetikleyen UV ışınlarının etkisini azaltmaya yardımcı olmak
  • C vitamini ve Arbutin ile cildin daha aydınlık görünmesine yardımcı olmak

Fransa Ecocert sertifikalı antioksidan maddeler ve Bulgar gül suyu içerdiği yazıyor.
Paraben, Lanolin ve Alkol içermediği belirtilmiş. Göz çevresi kremlerinin mineral yağ ve lanonin içermemesi çok önemli çünkü bu iki madde göz çevresinde yağ butonları oluşturabiliyor.


Ben kremi yaklaşık 6 ay civarı genellikle geceleri göz çevreme uygulayarak kullandım ve bitirdim. Bu göz kremini kullanmaya başladıktan sonra aslında göz çevremin de bir nemlendiriciye ihtiyacını olduğunu çok net fark ettim. Çünkü krem her seferinde göz çevremden çok kolay bir şekilde emiliyordu ve geriye nemli bir göz çevresi kalıyordu. Kremin yapısı çok ince beyaz renkte ama uygularken elin ısısıyla eriyor ve şeffaflaşıyor, çok kısa sürede göz çevresi tarafından emiliyor. Üzerine çok rahat hiç beklemeden makyajınızı yapabilirsiniz, emilme hızı benim en sevdiğim yanlarından oldu. Göz çevrem kullandığım süre boyunca daha nemli daha sağlıklı ve aydınlık gözüküyordu. Zaten vaatleri de bu şekilde ben çok sevdim, kullandım bitirdim kremi.

 İnternette morluklara iyi gelmediğini yazan insanlar gördüm kremin öyle bir vaadi yok bir kere ve ayrıca göz kremlerinden mucize beklememek gerek bence :) Cildimizle ilgili çoğu şey genetik ve morluk azaltan yerleşmiş kırışıklıkları açan mucizevi bir krem ben görmedim olsaydı da kimse botoks vb işlemler yaptırmazdı bence :) Göz çevresi bakımında amaç doğru yaşlarda başlayıp göz çevresini olabildiğince temiz ve nemli tutmak böylece kırışıklıkların oluşmasını erteleyebiliriz ya da zamanla çok derin kırışıklıklar haline dönüşmelerini önleyebiliriz.


Krem hakkında her şey çok iyi ama kremi bittiğinden beri bulamıyorum :( Benim hep gittiğim Watsonsta bu serinin diğer ürünleri var ama göz kremi yok, internet sitesinde de yok bu yüzden ne yazık ki yazıyı mutlu sonla bitiremicem kendime yeni bir göz çevresi kremi bulmalıyım. Siz bulabiliyorsanız ama hiç kaçırmayın ve deneyin. Yeni göz kremimi bulunca sizi de haberdar ederim, İnstagram'dan aldığım her şeyi anında paylaşıyorum takip edebilirsiniz.
Sizi seviyorum.
Kendinize çok iyi bakın.
Sevgiler.

You Might Also Like

5 yorum

  1. Benim de hep dikkatimi çekiyordu bu krem, çok güzel anlatmışsın. Dikkat edeyim bakayım görebilecek miyim🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Bulabilirseniz bana da haber verin hiç düşünmeden tekrar alırım ama baya uzun süredir bakıyorum ve bulamıyorum.

      Sil
  2. Göz kremleri hakkında düşüncelerimiz benzer. Benim de göz kremlerinde aradığım özellik göz çevreme iyi nem vermesi, içeriği güzel olup göz çevremde yağ butonları tarzında problemlere sebep olmaması. Elimde 2 ürün var şu anda ama bittiğinde aklımda olacak bu ürün, denk gelirsem tabii :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı düşünmemize çok sevindimm :) Bulursan mutlaka dene.

      Sil
  3. Aynı fikirde olmamıza çok sevindimm <3 Sen de aynı problemleri yaşadıysan stoklarında bariz sorun var demek ki keşke Gratis de getirse Pure Beauty'yi :) Gittigidiyor gibi sitelerde olduğunu gördüm google yazınca ama güvenemedim son kullanma konusunda falan hep gözüm bu kremde olacak ama yerine başka bir şey de alıcam.

    YanıtlaSil