Nivea | Pure&Natural Nemlendirici Gündüz Kremi

Cumartesi, Kasım 05, 2016

  





  
 Herkese merhaba bugün büyük bir merakla alıp, tepe tepe kullanıp bitirdiğim yüz kremimi anlatacağım size belki içinizde bu kremi merak edenler vardır diye, umarım vardır :) Cilt bakım ürünlerinde hele ki nemlendiricilerde içerik mevzusu benim için önemli bildiğiniz gibi.İçerik ne kadar önemliyse uygun fiyatlı olması bitince yenisine kolayca ulaşabilmem de o kadar önemli, ee zaten bu  kriterlerde kaç krem var :)) Şimdiye kadar bu kategoride iki nemlendiriciden bahsettim blogumda biri Amie Skin Shield Moisturiser biri de Marilou Bio Argan yağlı nemlendirici Önceki bahsettiklerimden biri olan Marilou Bio yu gördüğüm yerde 2 3 tane almaya hazırım ama nerdeee bulabilene aşk olsun.

 Benim kullandığım normal ve karma ciltliler için olan.Bir de varsa kuru hassas için var sanırım ama emin değilim. Organik argan yağı ve aloe vera içeriyor, ikisinin de organik olarak biyolojik tarımla yetiştirildiği belirtilmiş.Hassas ciltler için de uygundur diyor ve tabi ki Paraben,silikon,renklendirici,mineral yağ içermiyor.

   Ben bu kremi gündüz ve gece kremi olarak yüzümü temizleyip tonikledikten sonra günde iki kez uyguladım. Çok az bir miktarıyla normalden kuruya dönük olan cildimin nem dengesini rahatlıkla sağladım.Yüzüm ne fazladan kurudu ne de yağlandı. Tertemiz, her tarafı neme doymuş, dinlenmiş ve canlanmış bir ciltle karşılaştım kullandığım süre boyunca.Kokusu çok hafif ve ferah, yapısı biraz yağlı ama cilt tarafından kolayca emiliyor. Yani ben kremi çok beğendim %95 doğal içerikli uygun fiyatlı bir krem olduğu için de gönül rahatlığıyla kullandım bitirdim.




  Bitirdim ve tüm beğenip bitirdiğim kremler gibi bunu da tekrar almam gerektiğinde bulamadım. Stokçu bir insan olmadığım için geliyor bunlar başıma hep, ama bundan sonra sevdiğim cilt bakım ürünlerinin yenisini bitmeden alıcam yeter :))   Normal ya da normalden kuruya dönük bir cildiniz varsa bu kremi mutlaka deneyin.Karma ciltlilerin seveceğini düşünmüyorum çünkü kıvamı diğer nivea kremleri gibi yağlı biraz ama çok da yağlı değil :))




   Kremin kavanozda değilde tüpte olmasını tercih ederdim. Ben 4 ay boyunca üründe hiç bir bozulma kıvamında bir değişiklik olmadan kullandım ama kavanozda olması kapağını tam kapatamadığınız anda kıvamının koyulaşacağı anlamına geliyor bir de tüpte olması daha hijyenik tabi ki.
  Sizin bana önerebileceğiniz nemlendiriciler var mı? Siz bu aralar cilt bakımınızda hangi nemlendiriciyi kullanıyorsunuz yazarsanız çok sevinirim.
   Bu serinin el kremini de almıştım o da bitmek üzere onun da yazısı gelir yakında.Fiyatı 25,28 tl civarı indirimsiz ama indirimler ne güne duruyor.
Not:Yazıyı dün yazdım a101 e gittiğimde bu seriyle karşılaştım fiyat 9.90 dı krem yine bitmişti ama diğer a101 lere bakıcam bugün.

 Okuduğunuz için çok teşekkür ederim, 
Sorularınızı ve merak ettiklerinizi aşağı bırakabilirsiniz.

You Might Also Like

21 yorum

  1. İçeriği çok hoşuma gitti.Emeğine sağlık canım güzel günlerde kullan <3

    YanıtlaSil
  2. ben bunun mavisini kullandım hatta 2li almıştım hiç beğenmedim canım ya :( yüzüm zaten karma idi yağlıya döndürdü :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavisi hangisi acaba aqua sensation mı ki, ama nivea kremleri yağlı kremler zaten normal ya da kuru ciltliler için genelde.Bunun da üzerinde karma yazıyor ama karma cilde fazla gelir diye yazmıştım ben de tahminim doğru demek ki teşekkürler yorumun için <3

      Sil
  3. Nivea´dan beklemedigim bir icerik temizligi, acikcasi icerikleri yüzünden uygun fiyatli olmalarina ragmen kullanmiyordum, tesekkürler bilgilendirici yazin icin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim, bu seri çok bilinmiyor bu ürünlere talep az olduğu için reklamları da yapılmıyor, haberdar olmak zor gerçekten.Watsons ya da Gratislerde de raflarda olmuyor çoğu zaman.Alternatif sunmaya çalışırken piyasadan çekiliyor beğendiğim kremler umarım bu seride kalkıp gitmez :))

      Sil
  4. Marilou Bio malesef ülkemizden çekildi, artık gelmiyor. Ben de çok seviyordum onu. Nivea bir nemlendiricinin içeriğinin temiz olması beni çok şaşırttı, kuru ciltler için olanı bulursam seneye yaz mevsimi için alırım. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzeldi o krem ya tam kuru cilt kremiydi organik sertifikalıydı, markanın diğer ürünlerini de çok merak ediyordum ama deneyemeden kayboldu raflardan.Seneye kadar bu seri de raflardan kalkmadan bir şans verin bu kreme siz de, sizin cildinize de iyi gelir umarım,sevgiler :)

      Sil
  5. Temiz içerikli ve uygun fiyatlı nemlendirici bulmak oldukça zor. Şu aralar Bioderma Gel Creme kullanıyorum ama fiyatı ne yazık ki pek uygun değil.
    Sevgiler,
    renklidosyam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kremi tekrar satın aldım, o da bitince seçimimi ben de dermokozmetik ürünlerinden yana yapıcam alternatif kalmadı çünkü :)) Teşekkürler tavsiyen için,sevgiler <3

      Sil
  6. Guzel urunler hemen bitiveriyor zaten insallah bulabilirsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buldumm, basladim kullanmaya tekrar, verdigi nemi ben cok sevdim cildimi toparladi hemen yine.

      Sil
  7. Guzel urunler hemen bitiveriyor zaten insallah bulabilirsin

    YanıtlaSil
  8. Ben de kuru ve hassas ciltliler için olan kremini kullanmıştım canım çok menun kalmıştım. Cildi güzelce nemlendirip canlandıran kremlerden hatırlattığın çok iyi oldu elimdeki kremler bitmek üzereydi, ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm <3 Memnun kalmış mıydınız, onu bulabilsem alırdım denemek için, tekrar normal ve karma ciltliler için olanını aldım, çok memnunum ben de ya içeriği çok güzel kendisi güzel uygun fiyatlı daha ne olsuun :)

      Sil
  9. Merhaba, blog keşif etkinliğinden geliyorum sizi takibe aldım bende bloguma beklerim.

    Düğün DJ
    www.dugundjhizmetiorganizasyon.com

    YanıtlaSil
  10. Niceanın nemlendiriclerini ben de çok severek kullanıyorum hem cilde bakım yapıyor hem de oldukça hafifler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diger kremleri de guzel ama ben size iceriginin temizligi dolayisiyla pure and natural serisinin yuz kremlerini oneririm, 3. Kutumdayim su an kuru ve hassas ciltler icin olani kullaniyorum, ihtiyaciniz varsa denemelisiniz 🌟 tesekkurler yorumunuz icin 💛

      Sil
  11. Merhaba,
    Çok güzel bir yazı olmuş tebrik ederim. Ben de bu kremden almak istiyorum ama bir türlü bulamıyorum, çıldırıyorum resmen. Toplatışıyor diye duydum eğer gerçekse neden acaba içinde bir şey mi var? Siz nereden buldunuz bir de bu olmazsa yine böyle daha doğal içeriğe sahip bir krem önerebilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, cok tesekkur ederim 😊 Bayadir ben de hic bir yerde gormuyorum, elimdeki bitmek uzere ve ya yine aynisini almam lazim ya da uygun fiyatli baska bir alternatifini bulmam lazim. Gratis watsons gibi yerlerde niveanin bu serisi olmuyor zaten, veb hep ya buyuk migroslardan ya da sans eseri a101 gibi marketlerde denk gelirsem aliyordum. Buyuk migroslara bakmanizi oneririm bu seri icin, toplatildigini zannetmiyorum sadece dogal icerikli bu serilerin reklamlari yapilmiyor haliyle de satislari cok az oluyor bu sebepten dagitilmiyordur bence. Uygun fiyatli dogal icerikli kullandigim kremlerin hepsi ulkemizden cekildi 😕 dermokozmetik urunlere bakabilirsiniz l, la roche posay gibi. Uygun fiyatli alternatifler uzerine arastiricam, blogumu takipte kalabilirsiniz, sevgiler 💛

      Sil