Otacı | Yeni Ambalajlar

Salı, Aralık 27, 2016

   Yaa şunları gördüğümde bugün o kadar sevindim ki, tatlılıklarına bakııın. Bugün bir değişiklik yapıp, hızlıca sizinle paylaşmak istedim. Fotoğraflarda ışık patlaması yaşandı biraz ama şu an elimden gelenin en iyisi bu :))


   Ya bir insanın en sevdiği şampuanlar o sıkıcı ambalajlardan bu sevimli şeylere dönüşür de hemen bunları paylaşmak istemez mi. Yaklaşık 1.5-2 aydır 2 seneden sonra farklı şampuanlar denedim (zorunluluktan), saçlarım ikinci gün ağırlaşmaya başladı, uçları kurudu, saç diplerim kurudu hafif kepeklenme bile başladı.


   Bugün alıyım artık dedim bakıyorum raflara göremiyorum kaldırılmış olamaz derken, bu tatlılıklarla göz göze geldik otacı bitki özlü hayırdır sen? derken şampuan reyonunda kendi kendime gülümsemeye başladım. Gratis'teki bitmeyen indirimler dolayısıyla da 10,75 tl ye aldım bu tatlışları.
 

   Önceden arkalarında da sls paraben silikon vs içermez diye yazmıyordu şimdi temizleyici ana maddelerinin organik sertifikalı olduğunu da yazmışlar. Umarım etkisini çok severim yine bir 2 yıl daha beraber devam ederiz. Kullandıktan sonra daha detaylı bahsederim zaten. Bence sizde deneyin bu fiyata bu temizlikte bir içeriğe sahip şampuan, saç kremi bulmak imkansız.
İyi ki varsın otacı <3<3<3
Bu şampuanlarla daha önce denk gelen var mı aramızda ben mi çok geç kaldım bu yeniliği görmekte yorumlara bekliyorum sizi. Sevgiler <3

You Might Also Like

4 yorum

  1. Çok sevimli görünüyorlar :) Güle güle kullan, umarım memnun kalırsın. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Yorumlarını bekliyorum canım, güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz daha kullanayım yazıcam canım benim ama yine çok beğendiğimi söyleyebilirim, temiz içerikli şampuan istersen bence bunlara bir bakmalısın :))

      Sil