Bitenler #3

Cumartesi, Ağustos 12, 2017



Uzun zaman olmuş bitirdiğim ürünlerden bahsetmeyeli. Aslında en çok fikir sahibi olunan yazılar bence bunlar, hemen başlayalım.

Sensodyne Diş Macunu: Bir ara diş hassasiyetim çok artmıştı ve o dönem kullanmaya başlamıştım. Hassasiyetimi kullandığım süre boyunca oldukça azalttı, diğer market markalarına göre içeriği de daha hassas, sls içermiyor. Dişlerime iyi baktığını düşünüyorum, verdiği temizlik hissi de güzel, bittikçe aldığım bir diş macunu.

Loreal Elseve Saç Güzelleştirici Krem: Testerı gayet güzeldi, genelde de güzel yorumlar duyduğum bir saç ürünü ama tam boyunu alır mıyım emin değilim. Saç ürünleriyle aram pek iyi değil, şampuan saç kremi bu kadar, saç yağı bile haftada bir belki kullandığım bir şey. Saçlarım ince telli ve uzun oldukları için fazla ürün kullanmam hacimsizlik yaratıyor :(


Le Petit Marsellias Besleyici El Kremi : Ayrıntılı yazısına buradan ulaşabilirsiniz. Her bitenlerde bir tane olacaktır bu krem, hala iyi bir el kreminiz yoksa buna bakın derim :)
Ayrıntılı yazısı için tık tık

Nivea Pure And Natural Normal ve Karma Ciltler için Gündüz Kremi: İki kutu bitirmişim toplamda bir dört kutu bitti sanırım hala aynı kremi kullanıyorum. Fiyatı, içeriğinin temizliği ve cildime iyi gelmesi gibi güzelliklerinden dolayı hep de elimin altında bulundururum, kullanmaya devam :)
Ayrıntılı yazısı için tık tık

Neutrogena El Kremi : Bu kremi alalı o kadar oldu ki, içinde iki paraben var diye bitirmedim :) Temizleyici ürünlerde mesela yüz yıkama jelinde olsa bitiririm yine ama  nemlendirici emilen bir şey olduğu için içim rahat etmiyor :) Zaten yapısı çok ağır gelmişti, aldığımda yanında lipbalm hediyeliydi onu da bir süre kullandım sonra bunun içinde de bir sürü şey var yiyorsun bunu bir de dedim kendi kendime ve onu da attım. Dudak nemlendiricim %100 doğal olmak zorunda, bence sizin de öyle olsun :)


Neutrogena Pembe Greyfurt Temizleme Jeli: İşte bunu da hiç sevmedim, garnier'in de içeriği temiz falan değil ama en azından sls içerik listesinde en başta değil, paraben yok falan ama bu ilk başta 2 ya da 3 tane sls ve türevi madde var, paraben var, var da var :) İçinde sls ve türevi maddelerinin olması da kendini hemen belli ediyor zaten, cildi öyle bir kurutuyor ki kağıda çeviriyor resmen, hadi ben kuru ciltliyim yapmışım bi hata almışım ama yağlı ciltli olsanız bile bu kadar kuvvetli yüz yıkama jelleri kullanmayın, cildinizin nem, yağ dengesini bozarak daha da fazla yağlanmasına sebep olabilirsiniz. Kokusu da öksürük şurubu gibiydi, yapay, temizlik hissiyle alakası olmayan bir koku, baya nefret etmişim üründen, yazdıkça rahatladım şu an :)

Garnier Üçü Bir Arada Temizleyici: Bunu bırakmayı çok denedim, daha iyilerini bulurum dedim ama olmadı :) Her yıl bir tane bundan bitiriyorum, maske özelliğini de peeling özelliğini de çok seviyorum. Cildimde bir tahrişe de sebep olmadı, kuru ciltli olmama rağmen verdiği temizliği çok sevdiğim için kullanmaya devam ederim. Sonrasında nemlendirici uygulayınca bir problem kalmıyor.

Bim Burun Bandı (ismi önemli değil :) :  Siyah ya da beyaz nokta problemi olan ve Burun bantlarıyla tanışan biri için artık bu yoldan dönüş yoktur :)) Piyasadaki en uygun fiyatlı aynı zamanda vegan burun bandı da bu olduğuna göre, bittikçe alınır.


Crystal Deodorant: Alüminyum içermeyen, vegan, ter kokusunu önleyen güzel bir deodorant. Kokusu da çok doğal, hafif. Şu an başka alüminyum içermeyen deo kullansam da her an geri dönebilirim.
Ayrıntılı yazısı için tık tık

Otacı Lavantalı Sabun: Olmazsa olmaz banyo ürünlerimden bu sabunlar. Sabun diyince korkmayın, doğal sabunlar cildi tertemiz yaparken bir de cildinizi kurutmazlar, nemli bırakırlar. Çok güzel köpürüyorlar. Yazın duş jeli ağırlıklı gitsem de bittikçe aldığım banyo ürünlerinden biri. Farklı da bir sürü çeşidi var.

Elidor Saç Spreyi: Bir daha asla almayacağım saç ürünlerinden biri, bakım yaptığını hiç düşünmüyorum. Bence yararından fazla zararı olan bir ürün, çok baskın parfüm kokusuna sahip koku hassasiyeti olan biri için bu hiç iyi değil. Saçlarım ince telli ve uzun oldukları için, saç ürününün ağırlaştırmadan bakım yapması şart, bunun bir faydasını görmedim ben, saçlarımı yıkadıktan sonra bunu kullanınca saçımı tekrar kirletiyor muşum gibi geldi, parfümünden dolayı da çok kullanamadım zaten, ben sevmedim. Saçınız kalın telliyse ve tararken zorlanıyorsanız belki sevebilirsiniz ama çok daha iyileri varken boşverin derim :)



Dove Kırık saç Saç Bakım Kremi: Şampuan saç derimle çok haşır neşir oluyor diye içerik takıntım varken, saç kreminde yok :) Otacı'nın şampuanlarını ne kadar seviyorsam saç bakım kremlerini o kadar sevmiyorum galiba, bunlar kadar yumuşatmıyorlar. Ama saç kremini azar azar kullandığım için de iyi bir markadan güzel bir saç kremi edinmeliyim. Organix aklımda şu an, neyse konuyu dağıtmıyım. Çok güzel yumuşacık yapıyordu saçımı ve çok güzel kokuyordu severek kullandım, 7, 8 ayda falan bitti zaten, kocaman bir şey çünkü. Dove'un saç kremlerini seviyorum beni şaşırtmıyorlar.

Otacı Bitki Özlü Şampuan: Arada başka temiz içerikli şampuanlar kullanıyorum ama genelde Otacı tercih ediyorum. Fiyat performans olarak çok iyiler, hele ki saçlarınız ince telliyse kesin bakın derim, içeriğinin temizliği yapısına vurmuş, şeffaf bir şampuan, güzel temizlerken bir o kadar da şaçta birikme ağırlaştırma yapmıyorlar. Bu şampuanları bu kadar sevmemin sebebi de bu.
Ayrıntılı yazısı için tık tık

Dove Duşta Vücut Kremi: Tekrar alacağım bir ürün değil, aslında ürün güzel başarılı sadece ben duştan sonra vücut losyou uygulamayı daha çok seviyorum. Kuru ciltli olunca nemlendirme faslı olmazsa olmaz benim için bunu suyun altında yapmak etkisini azaltacak gibi geldi ama aslında tüm gün de nemli tutuyordu, bilemedim :)

Loreal -  Casting Renk Açıcı Jel: Geçenlerde instagramda da bahsetmiştim, saçımdaki tek işlem bu diye :)) Her saçta güzel olmaz, garanti bir ürün değil yavaş yavaş denemeniz lazım saç renginiz açıldıkça hangi renk oluyor diye, mavi de olabilir :)) yok yok turuncu açılabiliyor bazı saçlar. Benimkiler sarı oluyor açıldıkça ama saçı kurutan tel tel gösteren bir şey olduğu için saçınızın tümünde kullanmanızı önermem. Yüzünüzü çevreleyen saçlarınıza, aralrda bir kaç tutama uygulayabilirsiniz, ben öyle yaptım çok da sevdim sonucu. Bu ürün 2 sene önceye ait olabilir, saçlarımı kestirdim o renk kayboldu bu bahar tekrar yaptım sprey olanıyla, seviyorum ben bunu :)


Rimmel London - Lash Acceleratör Rimel : İki tane vardı bu rimellerden ben de, biri bitti biri hala duruyor arada kullanıyorum. Kirpikleri çok güzel uzatıyor, üst kirpiklerden dökülme yapmıyor ama ewgskindeep araştırmamın sonucu kırmızı ibareleri görünce soğudum kendisinden. Kullanım ömrü de içindeki bu kimyasal fazlalığından dolayı çok yüksek 2 yıl. Yapısı ilk 6 ay nerdeyse oldukça ıslak, sürümü zor. Benim çok kullanasım gelmiyor ama performans olarak kötü olduğunu söyleyemem.
Ayrıntılı yazısı için tık tık.

Maybelline - Falsies Black Drama Rimel: İşte bu en sevdiklerimden fazla söze gerek yok. Ewgskindeep puanı da düşük, ayrıntılı bilgi isterseniz yazısı burada.

Garnier BB Eye Rollon Açık Ton : Bunu günlük kapatıcı niyetine satın almıştım ama yapısını rengini hiç beğenmedim. Öncelikle rengi turuncumsu benim ten rengimde tek başına hiç bir aydınlık etki vermiyor. Corrector olarak kapatıcıdan önce kullanayım desem, corrector un yapısının biraz kalın olması lazım hem morluğu koyu halkaları örtsün hem de üzerine kapatıcı uygulandığında oynamaması için. Bunun yapısı çok kremsi, bb krem olduğu için sanırım o da, yağlı gibi çok akışkan her gün göz çevreme uygulasam yağ butonu oluşturur gibi geldi bana, içime sinmedi kullanamadım, çöpe gidiyor. 

Huuuhh sonunda bitti! Bu kadar biriktirmemeliyim bir dahaki sefere :)  Umarım merak ettikleriniz vardır içinde, faydalı olduysa ne mutlu bana:)

Beni İnstagram'dan da tekip etmeyi unutmayın.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.
Sevgiler!




You Might Also Like

24 yorum

  1. Baya baya ürün bitmiş ne güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir yilda bitenler bunlar 🙈 arada cope gidenler de oldu. Baya bitirmisim gercekten 💛

      Sil
  2. Otacı şampuanı görünce çok merak ettim, en kısa sürede deneyeceğim!

    YanıtlaSil
  3. Neutrogena Pembe Greyfurt Temizleme Jeli okuduğum yorumlarda özellikle kokusundan dolayı kimse beğenmiyor ama temizlemesi benim hoşuma giden bir ürün.Ben de Garnier 3'ü 1 aradayı beğenmedim mesela,kireç gibi geldi yapısı.Rituel burun bandı benim de favorim.Garnier BB Eye Rollon'u da beğendim.Herkesin cilt yapısı ve ürün etkisi farklı işte.. Güzel ürünler,yenilere yer açılsın o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen herkese iyi gelen seyler farkli oluyor, sizle zevklerimiz baya farkli heralde o zaman 🙈❤

      Sil
    2. E tabi bir de yaşa,ihtiyaca,bütçeye göre de değişiyor ürün seçimi...

      Sil
  4. Ne guzel urunler bitmis.. en sevdigim sey bitenler yazisi cunku yakinda yeni bir alisveris var demek😍😍😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten oyle, yaz boyu alisverisleri col aza indirdim zaten, guzel bi alisveris beni bekliyor 😅💟

      Sil
  5. Ne güzel bir yazı olmuş öyle :) Gelecek yazılarınızı bekliyorumm :)

    YanıtlaSil
  6. Otaci sampuanlar benim de favorim, yeni cikan meyvelileri denemedim ama onlari da cok merak ediyorum. Siyah nokta bandina coook sans verdim ama hic verim alamiyorum ben malesef, o yuzden biraktim almayi.
    Cok guzel ayrintili bir yazi olmus! <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Otaci sampuanlari seven biri buldum 😁😁 burun bandindan ben de her zaman verim alamiyorum, bence puf noktasi banyodan sonra, islak burna kuru elle hic hava kalmayacak sekilde yapistirip yarim saat bekletmek ve yavasca cekmek 🌟

      Sil
  7. Ben Otacı'nın meyveli serisini merak ediyorum ama Thalia'dan vazgeçemiyorum da. Crystal deodorantlarda alüminyum okumuştum diye hatırlıyorum ama belki çeşitlerine göre değişiyordur, ilk fırsatta bakacağım. Hala sevdiğim temiz içerikli bir koltuk altı deodorantı bulamadım.
    Bitenler için tebrik ediyorum, darısı bitmesini istediklerinize... Sevgiler...💐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Otacinin meyveli serisini de sevdim ama 10 bitkiliye gore daha az sevdim sanki, aluminyum tuzu var, yazisinda bahsetmistim ben de, molekul olarak gozeneklerden gecemeyecek boyuttaymis arastirdigimda, zararli diyen bi makale yok su an, siz de arastirabilirsiniz 💜 Sevgiler

      Sil
  8. oh maşallah baya ürün bitmiş yaşasın diyorum ve kullanmadıklarım hakkında şu an baya fikir edinmiş durumdayım.. :-))) sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Wow, bayağı ürün bitirmişsin, açılsın yeniler ;)

    YanıtlaSil
  10. Çoğunu kullanıyorum,burun bandından baya memnunum :)

    YanıtlaSil
  11. Yanıtlar
    1. Bir yılda birikenler :) arada çokça çöpe kaçanlar da olmuştur :))

      Sil
  12. Kuzummm ne güzel ürünler bitirmişsin :) Diş macununa ben de bakayım. Maybelline falsies benim de günlük favori maskaralarımdan <3 Yerine yenileri gelsin bitanem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yenileri eylülde gelecek inş, şu an kullandıklarım da sırayla bi bitsin :))

      Sil