Farmasi | CC Krem

Pazartesi, Kasım 05, 2018


   Herkese selam, bugün çok merak edilen ten ürünlerinden biri olan Farmasi CC Krem ile olan deneyimlerimi anlatayım. Farmasi CC Krem'i yazdan beri deneyimliyorum bendeki rengi en açık rengi olan light to medium. Biliyorsunuz ki günlük olarak sadece bb ve cc kremleri kullanıyorum, kullandığım ten ürünü yüzümün rengini eşitlesin, canlı ve sağlıklı göstersin istiyorum. Zaten kuru ciltli olduğum için ve kalın yapılı ürünlerden kesinlikle hoşlanmadığım için, yapısının da nemli bitişli asla pudralaşmayan yüzüme çok iyi oturan ve sabitlenen bir yapıda olması lazım. Bu sebepten de Farmasi'den ten ürünü alırken cc kremini tercih ettim. Şimdi gelelim fikirlerime


   Bugün eskisi gibi ewg skin deep'ten içerik analizi yaparak başlamak istedim. Farmasi CC Kremin içindekileri tek tek sisteme yazdım ve içeriğinin gerçekten temiz olduğunu gördüm. Sistem kimyasalları 1 ile 10 arasında derecelendiriyor, içindekilerin çoğu 1 ile 3 aralığında derecelendirilmiş, bir tane 4 ile karşılaştım sadece. Bu konuda benden tam not aldı.


   Benim için önemli olan ikinci konu da yüzümle bütünleşmesi ve sağlıklı görünüme ulaştırması. Bu konuda Farmasi CC Kremi ne yazık ki sevemedim. Öncelikle rengiyle anlaşamadım, turuncu-pembe alttonlu bir rengi var. Elime aldığımda başta bu renk hiç olmaz diyorum ama yüzüme dağıttıkça rengi biraz da olsa ciltle bütünleşiyor ama yine de yüzüm benim sevdiğim doğal alttonundan ziyade turuncu-bronz duruyor. Beyaz tenli de değilim ten rengim açık buğday, buna rağmen en açık rengi bile koyu kalıyor.



   Farmasi CC Krem ile, daha dinlenmiş, renk eşitsizliği gitmiş bir yüzdense, turuncumsu sıcak bir renkte çok da bir yeri eşitlenmemiş bir yüz elde ediyorum. Elimle, fırçayla süngerle her şekilde deneyimledim ama kızarıklıklarımı güzel kapatmadı. Burun kenarı ağız çevresi gibi kıvrımlı, çizgilenmeye müsait yerlerde homojen bir sonuç alamadım. Belli bir süre sonra da çizgilere doldu. Yine de almışken yarısına bari gelmek için ve blogda fikirlerimi yazabilmek için yazdan beri ten ürünü olarak çoğunlukla bunu kulandım, çokça şans verdim.

   Diğer bir sevmediğim yönüyse,  makyajımı yaptıktan iki üç saat sonra yüzümün bazı yerlerinde ürün parçalanıyor ve pul pul duruyor. Günün sonuna doğruysa yüzümde o parçalanmalar iyice belli oluyor. Aslında ürünün yapısı çok nemli, zaten içerisinde de çeşitli yağlar var ama neden yüzümde o ıslak etkiyi alamıyorum ve yüzüm bir kaç saat sonra kurumaya  başlıyor bunun sebebini anlamadım. Sevdiğim diğer ten ürünlerinde böyle bir sorun yaşamadığım için bu cc kremi sevemedim. Kalıcılık olarak dediğim gibi gün sonuna kadar beni idare etmedi, gün içinde bile cildimde sevmediğim görüntülere sebep oldu. Acilen en sevdiğim bb kremi tekrar satın almam lazım, yaz başından beri bunu kullanıcam diye almadım çünkü elimde sevdiğim bir ten ürünü varken sevmediklerimi kullanmak istemiyorum :) Üç Dört kez kullanmayla da buraya yorum yazamam neyse artık alabilirim :)


   Farmasi CC Krem'i çoğunuzun kullandığını, deneyimlediğini de biliyorum sizin yorumlarınızı da çok merak ediyorum. Aynı problemleri yaşayanlarınız var mı? Ya da siz beğendiyseniz hangi yönlerini sevdiniz aşağıda yazarsanız çok sevinirim. BB Krem'inin testerı var elimde bir de onu deneyeyim ama o zaten pudra bitişli olduğunu söylediği için onunla hiç anlaşamam bence. Yorumlara en sevdiğiniz bb ve cc kremleri yazar mısınız ya, belki kendime yeni bir bb krem bulurum :)
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere
Beni İnstagram'dan da takip etmeyi unutmayın.
Sevgiler!

You Might Also Like

7 yorum

  1. Ben farmasi bb krem kullanıyorum elimde cc de var ama henüz onu denemedim.BB sinden çok memnunum :)
    https://beyazbegonvil.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BB sinin pudralaşan yapısını sevmem büyük ihtimalle, ben doğal bitiş seviyorum. Yorumunuz için çok teşekkürler :*

      Sil
  2. Farmasi BB ve CC kremlerini çok görüyorum, genelde de iyi yorumlar okuduğum için ikisini de merak ediyordum ama özellikle kış aylarında cildime ten ürünlerinin oturmaması gibi problemler yaşayabiliyorum kuruluk nedeniyle. Yorumlarınıza göre bende de pul pul duracağını hissettim ve rengi de hayli koyu duracağa benziyor. Hiç bulaşmamak daha iyi benim için :))
    Yazı için teşekkürler, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok görüyordum bb ve cc kremleri, hatta olumsuz bir yorum bile okumadım herkes çok seviyordu. Tahmin edebildiğimiz sebeplerden dolayı bazı markalarda bunu görüyoruz ne yazık ki, ben de Farmasi'ye üyeyim ve isteyen arkadaşlarıma satıyorum ama sevmediysem sevmedim diyorum, her ürün de sevilmez ki :)) Bu krem yüzde homojen durmuyor, kurulukları belli ediyor ayrıca rengi de tuhaf, turuncu alttonlu değilsen sana da olmayacaktır, hiç bakma buna derim :)

      Sil
  3. Bu ürünü hiç denemedim ama mavi ambalajlı olan harikaydı, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu pek sevmedim ben, bb sini de seveceğimi zannetmiyorum ama testerına falan bakıyım yine de :)

      Sil
  4. Of course, I'm following your great blog :) Thanks by the way.

    YanıtlaSil