Hiç Sıkılmadan Dinleyebileceğiniz 24 Şarkı Önerisi

Pazar, Aralık 02, 2018

 


   Geçen yıllarda yazdığım listeler en çok okunan yazılarım arasında, müzik zevkimi sevdiğinizi düşünüyorum bu yüzden en çok dinlediklerimi dönem dönem eklemek istiyorum buraya. Üzerinden zaman geçince tekrar o yazıyı açıp o dönem sevdiğim şarkıları dinlemek bana da çok iyi hissettiriyor.  Özellikle arabada dinlemek için de şahane listeler, indirip ya da Spotify'a ekleyerek her yerde dinleyebilirsiniz.






















Remix versiyonunu koyduklarımın orijinal hallerini de dinlemenizi tavsiye ederim. Bazen elektronik müzikle harmanlanmış hallerini daha çok seviyorum ama orijinal hallerinin yeri ayrı.





   Ve bir tane de Radiohead şarkısı, bu şarkı sanırım beni yükselten tek Radiohead şarkısı bu yüzden listede kendisine de yer verdim. Bildiğiniz gibi bu listeler daha çok enerji yükseltecek listeler :)  Radiohead dinlememek benim için bir başarı şu an, şarkıları çok güzel ama sizi aşırı düşündüren ve düşüren şarkılar o yüzden her zaman dinlenmezler, yerleri çok ayrı :) En sevdiğim Radiohead şarkılarının olduğu liste de gelecek :) 







(Şarkıların üzerine tıklayıp dinleyebilirsiniz)

Önceki Listelerim↴




Keyifli dinlemeler.
Beni İnstagram'dan da takip etmeyi unutmayın.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.

You Might Also Like

2 yorum

  1. Liste tam benlik gibi duruyor, bilmediklerimi bu yorumumdan sonra mutlaka dinleyeceğim :))

    YanıtlaSil