Crystal essence-Lavantalı & Beyaz Çaylı Roll-on

Pazar, Ocak 24, 2016

  


   Şu yazımda deodorant seçerken dikkat etmemiz gereken tek şeyin alüminyum içerip içermemesi olduğundan bahsetmiştim.Bunu zaten hepimiz biliyoruz ama hepimiz uygulamıyoruz.Kendimiz için bunu yapmalıyız.
   Alüminyumsuz deodorantlar terlemeyi önlemezler ama ter kokusunu önlerler.Zaten bizim de terlemeyi önlemememiz gerekiyor :( Ama tabi ki de mis gibi kokmamız ve temiz olmamız gerekiyor :)) Belli aralıklarla duş almak,kıyafetlerimizi sık sık değiştirmek,bol ve salaş giyinmek,teri belli etmeyecek renkler tercih etmek bize bu konuda yardımcı olacaktır.

 Yukarıda belirttiğim şeyleri uyguladıktan sonra bu ürünün de ter kokusunu önlemede bana kesinlikle yardımcı olduğunu düşünüyorum.Bitince yine alacağım bir ürün.Farklı çeşitleri de var.Kokuları çok doğal çok taze.Yapay ve bayıcı kokuları yok.Kokusunu uygularken duyuyorsunuz sadece sonrasında buram buram kokmuyor.



   İçerisindeki potassium alum'u çok kez araştırdım.Çünkü isminden de anlaşılacağı gibi bu da bir çeşit alüminyum.Sadece bunun tek farkı Vücuttan emilemeyecek kadar büyük bir molekül olması.Aliminum chloride gibi vücut tarafından kolaylıkla emilip vücutta biriken toksik bir madde değil.Yine de potassium alumun da bir aliminyum olduğunu öğrendiğimde o zaman ne kullanalım iyice anneanne yöntemlerine mi başvuralım diye söylenmiştim ama Ewg ve benzeri sitelerde potassium alum zararsız bir madde olarak görülüyor ama hala tartışma konusu ne yazık ki.Şu an için potassium alum'da bir tehlike yok ama ileriki zamanlarda araştırmalar ne gösterir onu bilemiyorum.


Üstünde hypoallergenic yazmasına rağmen alerji riskini yüksek göstermesinin sebebi içindekilerde parfüm olması ama benim elimdekinde parfüm yok.İçeriğinde değişiklik olmuş sanıyorum.Crystal essence markasının lavantalı ve beyaz çaylı bu roll-onunu severek kullanıyorum.Başka temiz içerikli ne kullanılabilir araştırmasına devam edeceğim.Şu an aklımda Nivea'nın Pure&Natural serisi var sprey şeklinde olanının kullanımı daha kolay olur diye düşünüyorum.Roll-on ların muhakkak duştan sonra kullanılmaları gerekiyor.Gün içinde istediğiniz zaman tazeleyemiyorsunuz.Sizin aliminyumsuz kullandığınız memnun olduğunuz deodorantlar varsa bana yazarsanız çok sevinirim.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.

Sağlıklı,mutlu günler :)


   

You Might Also Like

2 yorum

  1. Alüminyum özellikle hamilelik Döneminde bebeğe Kalıcı zararlar Verebilen bir madde. Ben de hamileyken özellikle Türkiye'ye gelip tavsiye üzerine gratisten Bır kaç tane almıştım. Normalde böyle ürünler kullanmam ama O zamanlar Abu dhabide Yaşadığım için acil ihtiyaç dahilindeydi ;) aliminyum konusuna dikkat çektiğiniz için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumunuz için ben teşekkür ederim :) Büyük markalar algılarımızla çok güzel oynuyor ama bizim her zaman doğal olandan uzaklaşmamamız gerekiyor iyi bir yaşam için.

      Sil