Gosh Multicolour blush 50 pink pie - Gosh allık incelemesi

Perşembe, Ocak 14, 2016



Ben neden 2 günde 1 yazı yazamıyorum 2016'ya planlı bir insan olarak girmeyi istedim yine mi olmadı.Final haftasıyla başladı yıl belki ondan olmadı ama bahane üretmem hoş değil :(( Konumuza gelirsek,bugün size Gosh markasının bu güzel allığından bahsedicem.

Eğer ten renginize uygun kendinize yakıştırdığınız 1 ya da 2 allığınız varsa yeterli.Çok olmasına gerçekten hiç gerek yok.Benim ilk aldığım allık The balm Frat boy'du baya araştırarak satın almıştım ten rengime uyar mı doğal durur mu diye buğday tenliyim ve gerçekten çok doğal duruyor..Zaten çok sevdiğim bir allığım varken neden bir tane daha alayım diyordum (ben biraz sorunluyum arkadaşlar evet 1 allık bana yetiyor.) Bu güzele indirimde denk geldim tek kalmıştı 14 kusur liraya inmişti ben de satın aldım.(Burdan indirimde denk geldiğim ambalajı güzel ürünlere zaafım olduğu sonucu çıkmasın 1 kere oldu :)))


   Ürün 3 mat 1 ışıltılı allıktan oluşuyor.Hepsini tek tek de kullanabiliyorsunuz, küçük olsa da fırçaya rahat bir şekilde alınıyor.Hepsini karıştırınca ortaya pembe renk bir allık çıkıyor.Yanakta doğal duruyor Oldukça pigmentli bir allık fırçaya ürün kolaylıkla geliyor.


   Ben nasıl kullanıyorum, soğuk pembeyi ve gül kurusu olan rengi tek başına allık olarak kullanıyorum.Gül kurusuna far olarak bayılıyorum.Işıltılı şeftali rengini yazın denicem şimdi kendisiyle pek alakam olmuyor.Diğer pembe ise en pigmentlileri ve benim sevmediğim bir pembe oldu.Esmerseniz siz de daha iyi durabilir hepsini karıştırınca da renk o pembeye benziyor hafif ışıltılı bir renk oluyor.Koyu buğday ya da esmer tende daha güzel olacaktır.
 
   Bu allığın Bronz Pie rengi de var ona da bakabilirsiniz.Ben alırken onu görmedim yoksa onu alırdım büyük ihtimal.Olmazsa olmaz bir allık değil ama elinizde varsa da bir çok işte kullanabileceğiniz bir allık.Ambalajı sağlam çantada açılma riski yok ve dayanıklı.
 
   Renkli kozmetikte içeriğe bakmıyoruz tabi ki ama şöyle bir genel baktığımızda en başta talc var zararlı olduğunu biliyoruz The balm ürünlerinde talc yok size tavsiyem az ama işe yarar ve kaliteli allığım olsun diyorsanız The balm allıklarına bakın.Kendinize uygun rengini deneyin (ama asla tester ürünü suratınıza sürmeyin bunu hiçbir zaman yapmayın bir arkadaşınızda vardır ondan deneyin bloglardan okuyun fikriniz olur zaten) ve 1 2 allığınız olsa size yeter belli tarzımız var ve ona göre makyaj yapıyoruz yaparsak abartmaya gerek yok diye düşünüyorum.
  
Hepimize sağlıklı,huzurlu,mutlu günler diliyorum.
        
Günlük makyaj rutinimde bu allığı nasıl far olarak kullandığımı merak ediyorsanız tık tık
   
                                               Bir sonraki yazımda görüşmek üzere :)
    

You Might Also Like

4 yorum

  1. merak ettiğim bir allık ne yazıkkı bizim gratis te Gosh markası hala yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım en kısa zamanda gelir :) Elinizde hangi allıklar var bilmiyorum ama bir the balm allığın yapısına yumuşaklığına sahip değil ama fiyatına göre 4 renkli güzel bir allık :)) Sevgiler

      Sil
  2. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var ayrıca ufak bir çekiliş var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil