Caudalie | Makyaj Temizleme Yağı

Cuma, Mayıs 24, 2019


   Selamlar, bugün de makyaj çıkarmadan bahsedelim biraz. Özellikle bitenler yazılarımdan anladığınız üzere ben miseler suları kullanıyorum makyajımı çıkarırken ama son zamanlarda çok duyulmaya başlanan bir yöntem daha var o da makyaj temizleme yağları. Ben de makyaj temizleme yağlarını ilk olarak Caudalie Makyaj Temizleme Yağı ile deneyimledim.

   Caudalie Makyaj Temizleme Yağı, içerisinde üzüm çekirdeği yağı ve tatlı badem yağı gibi yağların olduğu, %100 bitkisel yağlardan oluşan bir makyaj temizleme yağı. Komedojenik olmadığı belirtilmiş, bu makyaj temizleme yağlarında en önemli şey bence. Yağlarla makyaj, cilt temizlemek çok faydalı çünkü yağı yağ çeker diye bir formül var bunu sağlamış oluyoruz. Aynı zamanda yüzü çekiştirmeden kolayca makyajı, kiri akıtmış oluyoruz. Ancak içerisinde gözenek tıkamaya meyilli  içerikler olduğu zaman sivilceye meyilli bir cildiniz varsa benim gibi, sivilce, kapalı komedon için büyük risk oluşturuyorlar. O yüzden tercih edeceğiniz makyaj temizleme yağının komedojenik olup olmaması ilk bakacağımız şey olmalı, bu gerçekten çok önemli.

   Hindistan cevizi yağı furyası vardı bir zamanlar, hem makyaj çıkarıyorlardı hem nemlendirici olarak kullanıyorlardı, sonra hindistan cevizi yağının komodejenik bir içerik olduğu farkedildi ve yapmayın denmeye başlandı :) Sivilcelerimden kurtulamıyorum diyorsanız, artık yapacağınız bir şey daha var o da kullandığınız ürünlerin komedojenik olup olmadığını araştırmak.


   Bendeki 30ml lik boyu, aldığım bir setin içinden çıkmıştı. 30 ml'lik ürünü yaklaşık bir, buçuk ay kadar kullandım. Makyajımı çıkarırken iki-üç pompa elime alıyorum, ürünü elimde ısıttıktan sonra kuru yüzüme gözlerimden başlayarak makyajı çıkarmaya başlıyorum. Gözlerimi uygulama boyunca hiç açmıyorum, açarsanız haliyle yağlar gözünüze kaçıyor bir yanma hissetmiyorsunuz ancak bulanık görmeye başlıyorsunuz :) Gözünüzü hiç açmamanız önemli, daha sonra hafif suyla yüzümü ıslattıktan sonra tekrar yavaş yavaş yüzümü ovuşturuyorum bu aşamalar önemli çünkü biraz aceleci davranırsanız özellikle rimel tamamen çıkmıyor :) Sonrasında yine gözümü hiç açmadan bol suyla yüzümü duruluyorum ve makyaj yüzümden tamamen akmış oluyor. Ürün yağ formda olmasına rağmen suyla karıştıkça süt formuna dönüşüyor ve ardından yüzde hiç yağlı his bırakmıyor.

   Başlarda bir- iki pompa alıp bu sıraları takip etmeden yüzümü temizlediğimde rimeli tam çıkarmayıp göz altıma yapıştırıyordu benim tekrar miseler suyla göz çevremden geçmem gerekiyordu ama yukarıdaki sıradan sonra çok beğendim kendisini. Güzel bir makyaj temizleme yağı arayanlara tavsiye ediyorum. Ben de ileride tekrar alırım tam boyunu mutlaka. Kendi internet sitesinde 150 ml 105 tl olarak belirtilmiş şu anda, dermokozmetik sitelerden biraz daha uyguna bulunabilir.


   Makyaj yapmasanız dahi, çift adımlı yüz temizliği yapıyorsanız ilk adımda kullanabileceğiniz güzel bir ürün. Özellikle güneş kremlerinin yağ formunda ürünlerle temizlenmesi gerekiyor. Yağ formlu temizleyicilerle hala tanışmadıysanız Caudalie Makyaj Temizleme Yağı güzel bir alternatif olabilir.

   Eskiden Ewg Skindeep'den içerik bilgisi paylaşırdım şimdi Cosdna'yı daha çok kullanmaya başladım. Çünkü içeriklerin güvenliliğinden ziyade komedojenik olup olmadığını da belirtiyor. Kendiniz için seçtiğiniz cilt bakım ürününü Cosdna'da da incelemeden almayın siz de :)


   Benim yağ formlu temizleyicilerle ilk deneyimim bu şekildeydi, Olival ölmez otu yağı içeren miseler suyumla ben makyajımı çıkarmaya devam ediyorum şu anda komedojenik içerik barındırmayan daha uygun fiyatlı bir yağ formda temizleyici bulursam tekrar makyajımı bu şekilde çıkarabilirim öneriniz varsa aşağıya yazarsanız çok sevinirim.

   Beni İnstagram'dan da takip etmeyi unutmayın.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.
Sevgiler♥

You Might Also Like

10 yorum

  1. Caudalie benim de ilk kullandığım makyaj temizleme yağı idi ve hala da favorilerimde ilk 3'e rahat girer (hem de birinci sıradan). Alternatif olarak Yves Rocher ve Bosy Shop'ta da temizleme yağları var, ben ikisini de beğeniyorum (YR'yi beğenmeyenler de olmuş, bilemiyorum, bence gayet iyi). Çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onerileriniz icin cok tesekkur ederim 💛💛 Yves Rocher in gozenek tikama riski var sanirim, bakmistim ona performansi guzeldir ama sivilceye meyilli cildi olunca insan risk almak istemiyor 🌸 Body Shop'inkine bakiyim ama ❤ Bu cok guzel gercekten 👌 Benden de kocaman sevgiler ❤

      Sil
  2. Ben boyle yaglarla makyaji temizlemeyi asiri seviyorum. Pamukla temizlerken cildim cok aciyor cunku.. ama eller cok yardimci😍 Bende Body Shop'un papatyali yagi var. Asiri guzel.. hatta yazilmak icin bekleyenler arasinda🤗🤗 Bunu da cok merak ettim hic denememistim.. emegine saglik💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En iyi alternatif The Body Shop'un papatyalı yağı o zaman, almak için yazını beklicem 🌸 Bazı ciltlerde pamuk hassasiyet yaratıyor tam onlar için bu temizleme yağları, bazen bende de oluyor. Başka bir tane daha alırsam bu yöntemle devam ederim ben de belki❤ ama miseler suları seviyorum illa bu yönteme geçeyim diyemiyorum :))

      Sil
  3. Markanın bir ürününü kullanmadım ama bitkisel içerikli olması hoşuma gitti..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gayet guzel bir makyaj temizleme yagi Yesim Ablacim aklinizda olsun 💐

      Sil
  4. İçerik listesi gerçekten güzelmiş, ben de makyajımı önce yağ bazlı bir temizleyici ile çıkarmayı tercih edenlerdenim.. Bir sürü yağ denedim ama bu markanınkini deneme fırsatım olmamıştı, çok güzel bir ürüne benziyor. Benim de aklımda olacak..

    güle güle kullan♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten güzel bu, aklında olsun 🌸 Teşekkür ederimm ♥

      Sil
  5. güzel bir ürüne benziyor tanıtım için teşekkürler.Ayrıca bloğunuzu takibe aldım saygılar.

    YanıtlaSil