Alışveriş | Nisan 2019

Çarşamba, Mayıs 08, 2019

 
   Toplu alışveriş yapmayınca, hepsini birleştirmek zor olduğu için alışveriş yazıları yazmıyordum ama en azından belki aylık toparlayıp yazabilirim diye düşündüm. Blogun düzeni için faydalı aslında, ne zaman alınmış ne zaman kullanılmaya başlanmış anlaşılabilir, benim için de iyi olur :)
   Bu bahar biraz alışverişi artirdim, bunu ben de fark ettim bende her ay durum böyle olmaz siz bu ayın fazlalığına bakmayın :) Başlıyorum.


   Nisan ayının başında Rossmann'dan bir alışveriş yaptım. Rossmann işim düştüğünde gittiğim bir yerde olduğu için pek alışveriş yapamıyorum kendisinden ama çok sevdiğim bir yer. Gitmişken, aklımda olan Isana'nın Hyaluron Booster adlı bir haftalık serum kürlerinden aldım. Hyaluronik Asit ve Panthenol (B5 vitamini) içeriyor. Cilt bakımı rutinimde yer vermeye başladığım güzel içerikler ikisi de. Her gün bir ampulü kırarak serum adımınızda uyguluyorsunuz, bir haftada kürü tamamlamış oluyorsunuz. Ben bir kremle de desteklemek istediğim için bekletiyorum, fayda görüp görmeyeceğimi çok merak ettiğim ürünlerden biri, güzelse hep alırım. Fiyatı indirimde 18 tlydi.

   Rossmann'a gitmişken Alterra standı kurcalanmadan olmaz, üzüm çekirdeği yağlı göz çevresi kremini çok seviyorum biliyorsunuz, bu sefer de aslında ihtiyacım yokken bir serumunu almak istedim. Organik Nar Özlü Cilt Bakım Serumunu aldım. Fiyatı indirimde 18 tlydi. Kuru ciltliler için olan bir serum,organik nar çekirdeği yağı,organik aloe vera jeli ve hyaluronik asit içeriyor. Bu nem veren serumları özellikle sabahları kullanmayı seviyorum. Halihazırda kullandığım serumum da hyaluronik asit içeren Pure Beauty'nin Urban Shield Antioxidant&Antipollution Radiance Serumu, gün içinde yüzümün kurumasını engelledi resmen. Kuru ciltli biri olarak serum adımından vazgeçmem artık :) Çok faydasını gördüğüm adımlardan, bunu da Pure Beauty bittikten sonra başlarım. Karşılaştırma yaparız :)


   Neutrogena'nın Hydro Boots serisinin Canlandırıcı Serum'umun da içerik listesi güzel olunca bunu da aksamları kullanmak için daha zengin içerikli olduğu için aldım. Bunun içinde de Hyaluronik Asit, Arginine, Panthenol, Bitki Özleri, Niacinamide (B3 Vitamini) var. İçerik listesinde yukarılarda bu var dediklerim. Bu serumu aldığım günden beri kullandığım için de biraz fikirlerimi yazabilirim. Cildimde olumlu etkiler oluşturduğuna inanıyorum, olumsuz bir şey gözlemlemedim, rutindeki diğer ürünlerle oluşturduğu sonucu sevdim. Nem vermiyor bence, nem serumu olarak düşünmeyin, cilde destek serumu olarak düşünün. Bir de içinde simler var neden hiç bilmiyorum :)

Bu ay Oriflame'e üye olmuşken iki tane de parfüm aldım. Biri Oriflame Giordani White Original, biri de Oriflame Sensual Jasmine. Fiyatları her ay değiştiği için yazmadım. Kullandıkça tek tek fikirlerimi yazarım.


   Burun bantları hep aldığım şeylerden, aslında etkisi çok geçici kullandığınızda burun üstündeki gözeneklerin bazılarını boşaltıyor, harika oluyor ama bir kaç gün içinde makyaj yapsanız da yapmasanızda yine doluyorlar :) Ama bence haftada bir kere yapmak hiç yapmamaya göre daha pürüzsüz yapıyor burun üstünü, böyle düşündüğüm sürece kullanmaya devam edicem :) Ama Watsons'larda satılan Beauty Formulas Kömürlü Burun Bandını hiç sevmedim en güzeli Bim'de satılan burun bandı. Kasa arkasında 8tlye düştüğü için almıştım.

Sensodyne, en sevdiğim diş macunu sanırım. Çok memnunum, bittikçe alıyorum. Otacı'nin Doğal Sabunlarını duş jeli yerine kullanıyorum uzun zamandır. Kuru ciltliyseniz, kaşıntı problemleriniz oluyorsa tavsiye edebilirim bu sabunları. Duş jelleri illaki kurutuyor. Yağlı, sivilceli bir cildiniz varsa da o probleme dönük çeşitleri de var. Böyle doğal şeyleri kullanmak benim çok hoşuma gidiyor. 5tl civarı fıyatları.
Kalyon Tırnak Eti Temizleyici de bittikçe aldığım ürünlerden. Çok pratik bir ürün. 8tl.
Yves Rocher'nin Yeşil Çaylı Rollonundan hiç memnun kalmayınca Nivea'nın sevdiğim serisi olan Fresh Natural'dan bu sefer stick şeklinde olanını aldım. 15tlye aldım sanırım ama hatırlamıyorum:)


   Eyüp Sabri Tuncer'in minik kolonyalarını ise çantama atmak için aldım. Özellikle havalar ısındığında, çantamda kolonya bulunduruyorum genelde, ferah kokusu rahatlatıyor:) Tanesi 4,5 tl.
   Çok fazla oje sürmesem de, sürdüğüm zaman altına baz olması için Rimmel London'ın Hem base coat hem de top coat olan bu ürününü aldım. Fiyatı 18 tl falandı, bence bu pahalı :) Fiyatı yazmıyordu, kasada öğrendim, neyse dedim alayım :)) Baz olarak güzel, işini yapıyor ama ojenın hem altına hem üstüne sürdüğünüzde ojeyi bozuyor gibi geldi, biraz daha deneyeyim yazarım yine.
   Essence'in bu glitterlı ojesini ise sırf lila diye aldım. Konfetiye benziyor içindekiler, çok eğlenceli bir oje bence :) Fiyatı 6tlydi sanırım.


   Renkli kozmetik olarak da bunları almışım. Rival De Loop rujları  o kadar sevdim ki, her gün sürüyorum neredeyse. Bendeki renkleri 04 ve 05, yapıları ne nemli ne mat bu renklerine kesin bakın, diğer renklerine de bakın :)
Beaulis, tekli farlarından da Baby Room rengini aldım hatta hızlıca yazısı geldi bile :) Buraya koyuyorum linki
   Ten ürünü konusunda pek çeşit yoktu elimde, aynı şeyleri kullanmaktan sıkıldığım için iki yeni bb ve cc krem aldım. Maybelline Dream Satin, 23 tlydi indirimde. Bendeki rengi en açık rengi 02 Light. Dediği gibi saten bitişli, az kapatıcılık veren ama renk eşitleyen, tam yazlık güzel bir ten ürünü. Bee Beauty'nin yeni çıkan cc kreminin ise tek rengi olduğu için tabii ki bana uymadı :( Ten rengim açık buğday ama bb kremlerin en açık renkleri oluyor beyaza yakınım. Bu tam buğday tene falan olur. Bir kere denedim bir daha deneyesim gelmedi, sevmediğim başka yönleri de oldu. Dışarı çıkarken hiç bunu süresim gelmedi çoğunlukla Maybelline'i kullandım. Tekrar güzelce bir deneyeyim, en kısa zamanda yazısını ekleyeceğim bunun. 17,5 tl de olsa, boşuna almış olmayın :)

Benim Nisan ayı alışverişim bu şekildeydi. Sizin Nisan ayında alıp çok sevdiğiniz neler oldu benimle paylaşın. Benim baya favorim oldu bu ay. Kullandıkça blogda bahsetmeye devam ederim kendilerinden. Sizin özellikle merak ettiğiniz bir ürün varsa bana yorumlardan da ya İnstagram'dan yazabilirsiniz. Bundan sonra da aylık alışverişlerimi bu şekilde eklemeye çalışıcam. Hepinize Mutlu günler.
Beni İnstagram'dan da takip etmeyi unutmayın.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.
Sevgiler.
 

You Might Also Like

13 yorum

  1. Narlı serum en sevdiğim, güzel günlerde kullan güzellik...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Narlı serum güzel o zaman sevindimm :) Teşekkür ederim ♥

      Sil
    2. Evit beybim 2. alışım benim severim <3

      Sil
  2. Aslında güzel bir alışveriş olmuş; cilt bakım ürünlerinin fiyatları her gün artarken indirimde yedeklemek bence iyi bir fikir. Bee Beauty CC için üzüldüm, keşke hepsinin testerı olsa da böyle ofsayta düşmesek :) Essence lila glitter ojeyi de çok beğendim ama bu ara kalıcı ojeye taktığım için yeni oje almıyorum, masraflarım düştü :))) Hepsini güle güle kullan, çok sevgiler!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklisiniz, normalde stok yaparak ilerlemiyordum ama artik bir haftada fiyat artisi oluyor en guzeli stoklu gitmek 💛💛 Tester konusu cok onemli ya keske hep olsa, begenmenize cok sevindim benden de size kocaman sevgiler 😍

      Sil
  3. Bee beauty cc krem ve beaulis ürünleri son zamanlarda dikkatimi çeken, denemek istediklerimden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bee beauty cc krem hakkinda bir sey demem icin erken 💫 ama Beaulis'in ozellikle tekli farlari bakmaya deger 💗

      Sil
  4. Güzel alışverişler olmuş, hepsini güle güle kullan ♥ Isana'nın bu serisi sürekli gözüme çarpıyor ama denemedim, serum kürü ve Alterra narlı serumun yazılarını merakla bekliyorum. Yazın çantada minik kolonyalar çok işe yarıyor gerçekten, benim de mini boy Rebul yaseminli kolonyam bitti (en sevdiğim kokulardan) denk geldiğimde alacağım :) Sevgiler 🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim 💛 Evet, o ürünler benim de sürekli gözüme çarpıyordu artık alıp deneyeyim dedim :) Bu minik kolonyalar bitince senin favorini denemeyi çok isterim. Unutmazsam deneyeceğim mutlaka, Rebul'un Yaseminli kolonyasını da. Benden de kocaman sevgiler 🌸

      Sil
  5. maşallah :) gerçi bayanlarda bu tür ürün seçenekleri çok fazla güle güle kulanın saygılar.

    YanıtlaSil
  6. Keyifli ve güzel bir blogunuz var.Sizi takip ettim,sizi de beklerim.Sağlıcakla Kalın...
    https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/

    YanıtlaSil