Kuru Ciltliler için Makyaj Temizleme Suyu Önerileri #1

Çarşamba, Mart 20, 2019

 


   Herkese selam, tek tek ürün incelemelerinin yanında böyle toplu tavsiye yazıları yazacağımı söylemiştim. Bu serinin ilk yazısı Uzun ve İnce telli saçlar için Nispeten Temiz İçerikli Şampuan Önerileriydi. Linki renkli kısma bıraktım. Şimdi ise miseler sulardan bahsedeceğim.
   Benim cildim kuru bir cilt, cilt bakımı yapmazsam beyaz beyaz dökülen bir cilt, hassas olduğunu söyleyemem, çok sivilce çıkarmam ya da alerjik reaksiyon göstermem ama yine de cilt bakım ürünlerinde hassas ciltler için olan serilere yönelirim. Nedeni tabii ki o serilerin içeriklerine daha çok dikkat ediliyor olması :) Bugün size bu kategoriden beş ürün önereceğim, ileride başka sevdiklerim olursa da bu yazıya ek ikinci bir yazı gelir. Unutmadan belirteyim, hangisini aldığınızı ve memnun kalıp kalmadığınızı bana mutlaka yazın :)


1.Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu (Hassas Ciltler) 
   İlk bahsetmek istediğim, uzun zamandır kullandığım en çok satın aldığım miseler su olan Garnier. Garnier'den başlıyorum ama konu tavsiye değil bilgilendirme :( Garnier geçen aylardan itibaren formülü değiştirdi içerisine bht ekledi, hem de içerik listesinde yukarılarda. O yüzden ben almaya devam etmeyeceğim ama şimdiye kadar çok severek kullandım.  Fiyat performans dengesi şahaneydi.  Makyajımı çok güzel temizliyor, ardından cildimi daha fazla kurutmuyor, herhangi bir iritasyona, bir sivilceye sebep olmuyordu. Bht eklenmiş halini de aldım kullandım bitirdim çünkü alırken bakmamıştım. Kafamı karıştırdı açıkçası ama zararı bilinen bir koruyucu direkt yukarıya eklemeleri hoşuma gitmedi. Koruyucular cilt bakımı ürünlerinde şart tabii ki ama daha masum bir şey eklenebilirdi bence. Şu an için bu listedeki diğer ürünlerle devam edeceğim :) Çok sevdiğim ürünlerin formüllerinin değişmesine sinir oluyorum, Rosense tonik de de yaşamıştım aynı şeyi.


2.Bioderma-Sensibio H2O
   Çok merak ettiğim bir miseler suydu, 100 mllik şişesinde kullanma fırsatım oldu. Bunu da kesinlikle sevdim ama Eski Garnier'den bir farkı yoktu o yüzden çok tercih etmedim fiyat farkından dolayı, ki hala bence pahalı daha uygun fiyatlı daha nazik miseler sular bulabildiğim sürece tercih etmem. Performans olarak listedekilerle gerçekten aynılar. İçerik olarak biraz daha iyi ama belirgin farkları yok, içerik listesini tek tek araştırdığımda içindeki sentetik içeriklerin zarar seviyeleri aynı :) Bu listede bahsedeceklerimin hepsi zaten çok benzer zararlı sentetik maddeleri içeriyor. Piyasadaki diğer ürünlere göre de baya iyiler :) Biraz daha bütçe ayırabilirim derseniz çok severek kullanırsınız. Öğrenci bütçeniz varsa da listedeki diğer miseler suları da çok severek kullanırsınız merak etmeyin :)

3.Loreal- Miseler Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu (Hassas Ciltler)

Bunun içerik listesi Eski Garnier'in neredeyse aynısı bu yüzden Garnier'in yerine bunu koyarak devam edebiliriz :)

4.Diadermine-Yatıştırıcı Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu (Hassas Ciltler)

Bunun içeriği de temiz ve nazik. İçinde bolca gül suyu var, kokusu da gül suyuna çok benziyor, Gül suyu sever biriyseniz bunu tercih edebilirsiniz ya da kokusunu sevmiyorsanız bunu eleyin derim. Miktar olarak diğer ürünlerden daha küçük fiyatı da buna bağlı olarak daha uygun. Makyaj çıkarma performansı diğerlerine göre biraz zayıf ama yine de makyajı çıkarıyor, işe yarar bir ürün. Dediğim gibi gül suyu severler, bunu da çok severler. Bunun devamlılığından emin değilim, bulamazsak Diadermine'in hassas ciltler için olan miseler suyunu da alıp inceleyeceğim aklımda o da.

5.Olival-Ölmez Otu Yağı içeren Misel Su
   Bu içlerinde en son keşfettiğim ve en sevdiğim. Lakin Olival Gratis'ten çekildi, doğal markalar piyasamızda tutunamıyor ya :( Bundan 3-4 yıl önce şahane markalar vardı gratis'te şimdi bir tane doğal marka kalmadı. Kimi tebrik etsem bilemiyorum, Olival gitmesin diye Gratis'e defalarca yazdım ancak olmadı. Kullandıklarım bitmeden cilt bakımı ürünü almadığım için erteledim hep almayı ve gitti. Bundan sonra doğal markalar konusunda işimi şansa bırakmicam, üzülüyorum sonra :(( Neyse miseler suyunu hala görüyorum, siz de görürseniz mutlaka alın. Bir beş ay rahat idare eder sizi, 500 ml boyutu. İçeriği bu listedekilerin en doğalı, kokusu bitki bitki şahane, makyajı da çok güzel çıkarıyor. Umarım bir müddet daha gitmez. Yurtdışında falan da görürseniz markayı gönül rahatlığıyla tercih edebilirsiniz.

   Genel olarak hepsinin ortak noktası içeriklerinin biraz daha özenli ve temiz oluşu. Yeni miseler sular da bulacağım sizin için bakalım onlar neler olacak.

Beni İnstagram'dan da takip etmeyi unutmayın.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.
Sevgiler.

You Might Also Like

4 yorum

  1. Ben uzun süredir günlük olarak misel su kullanmıyorum ama elimin altında da bir şişe hep bulunduruyorum. Makyaj temizleme yağları benim için çok daha efektif ürünler oldu.
    Bioderma benim de en sevdiklerimden... Garnier'in içeriğinin güncellenmesine ise çok şaşırdım, o ürünler zaten uzun ömürlüydü, bht eklemelerinin ne anlamı vardı acaba!
    Güzel yazı için teşekkür ederim, ellerine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim yorumunuz icin 💐 makyaj temizleme yaglari da cok sevilmeye baslandi, ben Caudalie nin makyaj temizleme yagiyla deneyimledim o yontemi ama o yag butun makyaji cikarmiyordu tekrar miseler suyla ozellikle rimeli cikarmam gerekiyordu, o yuzden o bittikten sonra yine miseler sulara dondum ve bu yontemle rahat ediyorum su anda 😁 Makyaj temizleme yaglarinin da faydasi yok degil baya guzeller, tek seferde cikarabilecek bir yag bulursam tekrar bir deneyecegim o yontemi 💛 miseler sular, makyaj duzeltirken de devamli kullandigimiz seyler tabii, devamli elimizin altinda olmak zorunda 🌼 Garnier e gercekten sinir oldum, eski hali de dediginiz gibi gayet uzun omurluydu bir problemle karsilasmadik yillardir. Sevgiler 💛

      Sil
  2. Yine harika bir yazi.. Garnier'a cok sasirdim bende.. Hatta baya bi oluyor indirimde almistim. Duruyor hala.. Bioderma favorim. Bittikce aliyorum ara ara.. L'oreal'in misel suyunu kullaniyorum su ara.. Baya da sevdim. Harika olmus tekrar emegine saglik canim benim💙💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm 💙 Loreal cepte şu anda, Olival gitmeden onu kullanırım başka güzel miseler sular da buluruz umarım :) Çok öptümm 💙

      Sil