Bitenler #6

Cuma, Mart 29, 2019


   Yazmayı en sevdiğim serilerden biriyle daha karşınızdayım :) Uzun aralıklarla yazdığım için bu seriyi, baya ürün biriktiriyorum sonra kendime kızıyorum şunları zamanında anlat ve at diye. Baya biriktirmişim yine, yazıdan sonra hepsini geri dönüşüm kutusuna bırakıp gelicem. Hadi başlayalım.


Procsin - Karbonlu Siyah Yıkama Jeli : Bundan nasıl nefret ettim anlatamam :) Kendisinin herhangi bir ciltle uyum sağlaması bence mümkün değil. İçinde o kadar çok sülfat var ki, bütün çeşitlerini koymuşlar resmen. Yüzümü yıkadıktan sonra kağıt gibi kuruyordu, üç, dört kullanımdan sonra hemen bıraktım. Fırça temizlemede kullandım, bitirdim, kapağı falan da kırıldı zaten. Açıkça söylemem gerekirse, instagramdaki bazı reklamcılara kanıp aldım bu seti bir buçuk sene önce falan, iki ürün daha vardı, onları da hiç sevmedim ve bitirmeden bıraktım. Her ürün hakkında o kadar çok reklam yapılıyor ki bazen biz bile kanabiliyoruz. Kendi filtrenizden geçirdiğiniz insanların tavsiyelerini dikkate alın derim :) Diğer ürünleri de bence çok kötü. Bir daha bu markadan hiç bir şey almam. 

Himalaya Herbals - Neem Özlü Scrub : Kurutmadan mat ve kadife doku bırakan güzel bir scrubdı. Yine karma ya da yağlı ciltliyseniz sevebilirsiniz. Yazın o matlaştırıcı etkisi güzel olabilir, ben şimdilik tekrar almam cilt tipime uygun değil çünkü. 


Nivea- Pure And Natural Gündüz Kremi : Kaç kutu bitirdim acaba şu kremden :) Bulduğum müddetçe satın almıştım, şu anda bulamıyorum. Sadece nem veren, başka bir etkisi olmayan temel nemlendiricilerdendi. Çok severek kullandım bitirdim. Daha detaylı bahsettiğim yazım burada

Bee Beauty - Yaban İğdeli Nemlendirici : Bu seriyi de biraz daha temiz içerikli diye satın almıştım ama özellikle kokusuyla hiç anlaşamadım. O kadar baskın parfüm kokusu var ki, gün içinde de uçup gitmiyor baya da kalıcı o yüzden ayak kremi olarak kullandım bitirdim kendisini :)) Yapısı da kalındı, yüzün üstünde kalıyor sadece, iyi emildiğini düşünmüyorum. Artık yok gerçi bu seri.

Nivea - Canlandırıcı Nem Maskesi : Çok severek her çeşidini kullanıyordum, bunu saklamışım sadece. Başka çeşitleri çıktı şimdi, onları alıp kullanırım, seviyorum bu Nivea'nın tek kullanımlık nem maskelerini. Gerçi artık cilt bakımı adımlarım sayesinde nem maskesi yapmama gerek kalmıyor.

Pure Beauty - White and Bright Göz Kremi : Harika bir göz kremi bu. Ayrıntılı yazısını buraya bırakayım. Ne yazık ki artık bulamadığım için başka göz kremine geçtim ama bulursam tekrar hemen alırım :)

   Avon Nutri Efects'in hiç bir işe yaramayan kreminden bir önceki bitenler yazısında bahsetmişim, yazısını yazarım belki diye atmamışım sanırım, fotoğrafta o yüzden var ama tekrar söyleyeyim hiç sevmedim :)


La Ligne - Lime ve Aloe Veralı Duş Jeli : Nadir duş jeli kullanıyorum, en çok doğal sabunları seviyorum. Nadiren de olsa duş jeli kullanmak istediğim dönemlerden birinde Gratis'ten almıştım bunu. Hiç bir esprisi yoktu, kokusu da güzel değildi tekrar almam.

Otacı - 10 Bitkili Canlandırıcı Şampuan : En sevdiğim şampuanlardan olduğunu söylememe gerek bile yok artık. Almaya, kullanmaya devam. Ayrıntılı yazısını buraya bırakıyorum. Bir diğer ilgili yazım da burada :)

Bioblas - Organic Oils Sarımsaklı Saç Kremi : Şampuanıyla kullanmıştım bu seriyi. Saçları oldukça bakımlı gösteren bir ikiliydiler, saç kremi daha uzun sürede bitti ve kullandığım süre boyunca saçlarımı hiç kuru hissetmedim. Saçı bakımlı, yumuşak ve bakımlı gösteren şey bence saç kremi o yüzden saç kremlerini baya severim ben :) Güzeldi, tekrar alırım. Kokusu da güzeldi.

Loreal - Casting Sunkiss Renk Açıcı Sprey : İlk çıktığı zamandan beri kullanıyorum ben bunu :)) Her sene bir şişe bitiriyorumdur. İnstagramda nasıl uyguladığım hakkında bir gönderim var. Saçlarınız çok koyu değilse, bununla açılıp daha sarı bir tona kavuşabilir ama yavaş yavaş denemek lazım mutlaka. Ben çok memnunum, tekrar alırım. Şu anda da, yeni bitirdim başka bir şişe daha :)


Sensodyne - Naneli Diş Macunu : Diş macunu benim için çok önemli ve en sevdiğim Sensodyne bu konuda. Birincisi hassas dişlere sahibim ve hassasiyet önlemede bence Sensodyne çok başarılı, İkincisi, daha basic temiz bir içeriğe sahip diğerlerine göre. Üçüncüsü sadece dişlerde değil, ağız içi hijyenini sağlamada da çok başarılı buluyorum ben, ağzımın içini komple temiz hissettiriyor. En sevdiğim çeşidi de naneli olan :)

Garnier - Nem Bombası Sprey Güneş Koruyucu : Yüzünüze deodorant sıkmakla aynı hissi veriyor, kullanamadım bile direkt bitenler kutusunu boyladı ne yazık ki. Alma amacım özellikle güneşin kendini çok hissettirdiği günlerde, dışarıda da güneş koruyucumu tazeleyebilmekti ama olmadı :) Sprey güneş koruyucularının solunmasının çok büyük tehlike olduğu da kanıtlandı zaten, o yüzden aman diyim bu tarz ürünlerden uzak durun.

Rosense - Tonik : Formülü değişmeden önce o kadar güzel bir şeydi ki bu. Şimdiki hali çok kötü, alırken bakmamıştım hep alıyordum zaten, sonra içeriğinin değiştiğini fark ettim. Bir şans verdiğimde ise yüzümü çok yaktı, emilmedi. Yazık oldu bu ürüne. Hepsi dolu ama çöpe gidecek. 

Garnier - Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu : Son olarak beni en çok üzen ürün de bu oldu. Bunun da formülü değişti. Formülü değişmeden önce çok severek kullandım ama artık kullanmama kararı aldım. Sevdiğim miseler suları anlattığım yazımda da bahsettim bu konudan, buradan okuyabilirsiniz.


Pure Beauty - BB Krem : Acaba kaçıncı tüp bu ya :)) Çok sevdiğim bir ten ürünü. Yaz kış, gece gündüz kullanıyorum ben bunu. En sevdiğim özelliği, yüzde homojen bir sonuç vermesi, ne parçalanıyor ne de kuruluk yapıyor. Kuru ya da normal ciltliyseniz ben çok seveceğinizi düşünüyorum. Doğru cilt bakımı ve özellikle nemli süngerle, kendi teninizmiş gibi kullanırsınız :) Renginin alt tonu da bej, yüzü çok sağlıklı gösteriyor, ten ürünlerinde alt ton benim için aşırı önemli. Baya bahsettim ama ayrıntılı yazısını da koyayım tık tık.

Rimmel London - Match Perfection Kapatıcı : Bu da istisnasız en sevdiğim kapatıcı. Umarım uzun yıllar ülkemizden gitmez ya da marka üretmeyi falan durdurmaz. Bu kadar ince ama kapatıcı, kendini belli etmeyen bir kapatıcı henüz kullanmadım. Yazısı burada.

Farmasi - İnkliner Eyeliner : Bu bitince ikincisini de aldım hemen. Ucu baya ince ve en ucu tiftiklenmeyip aynen kalıyor bu güzel bir özelliği bence. Uygulaması kolay. Opaklığı yerinde, akşam ben silmeden hiç akmıyor rengi azalmıyor. Baya güzel bir eyeliner.

Wetnwild - Megaclear Şeffaf Kaş Jeli : Bu da bittikçe aldığım şeylerden biri. Bence kaşları çok iyi tarayıp, sabitliyor. Kaş ürünü olarak sadece bunu kullanıyorum zaten. Kaşlarım hem sık hem de kalın :) Yazısı için tık tık.

Maybelline - Baby Lips Dr Rescue Just Peachy : Aşırı vasıfsız bir şey. Bir kaç kez şans verdikten sonra bitenler kutusunu boylayanlardan. Ayrıntılı yazısı burada var yine de merak ederseniz okuyabilirsiniz.

   Bitenler, bitmeden çöpe gidenler yazılarını daha sık yazmalıyım, bunları gerçekten kutunun derinliklerinden çıkardım :) Okuyucu için en faydalı yazı serilerinden kesinlikle. Umarım faydalı olmuştur.

Beni İnstagram'dan da takip etmeyi unutmayın.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.
Sevgiler♥








You Might Also Like

6 yorum

  1. değerlendirme ve tavsiye için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel ürünler bitirmişsin, yenilerini güle güle kullan ♥
    Nivea Pure & Natural nemlendirici krem çok ilgimi çekti, hemen yazısını okudum. Alcohol Denat içermeseymiş bulup denemek isteyeceğim bir üründü :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm ♥ Evet haklısın bir kötü yanı o var keşke alkol denat da içermeseymiş :)

      Sil
  3. Ne guzel bir bitenler yazisi.. benimde yazmam lazim ama hep useniyorum yaa🙈🙈 Halbuki fotograflari bile hazir🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir başla devamı hemen geliyor bitenler yazılarının ve yaz en kısa zamanda bekliyoruzz ♥

      Sil