Beaulis | Tekli Farlar (Fire Brick, Cosmopolitan, Spiritual, Baby Room)

Salı, Nisan 09, 2019

 


   Selam, makyaj koleksiyonuma yeni tekli farlar ekledim, bugün size onları anlatıcam. Beaulis, Gratis'in yeni çıkardığı markası, kozmetiğe bu kadar zam gelmişken, Gratis'in uygun fiyatlı bir marka oluşturması çok iyi oldu. Ürün skalası geniş, her ihtiyaca göre bir şey bulmak mümkün. Ben bugün tekli farları hakkındaki fikirlerimi paylaşıcam. Bir de göz kalemi, dudak kalemi ve aydınlatıcı aldım bunların dışında, onlardan da en kısa zamanda bahsederim.


   Şunları almadan önce iki tane tekli farım vardı, Maybelline-Color Tattoo On and on Bronze ve Wetn Wild-Brule. On and Bronze olmazsa olmaz zaten, Daimi Favorilerimde bahsetmiştim. Brule ise boşuna aldığım bir far çünkü ten rengi far kullanma alışkanlığım yok. Gözlerimden hafif kapatıcıyla geçmem yeterli, hem kapatıcı üzerine farı koyduğumda bence far göz kapağına daha iyi tutunuyor, daha parlak gözüküyor.
   Farklı renkte farlara ihtiyacınız varsa far paleti almak daha mantıklı tabi ki. Ama benim gibi paletlerinizde olmayan bir kaç rengi kullanmak istiyorsanız, far paleti almak yerine, tekli far olarak koleksiyona eklemek çok mantıklı. Benim çok sevdiğim altı tane far paletim var şu an ve kendime her paletten bir rengin dibini görmeden yeni palet almayı yasakladım :) Ama kendimi bu minik masum zevkimden de (safdhgfj)  keskin hatlarla sınırlamayı sevmiyorum o yüzden kullanmayı çok istediğim far renklerini, bu şekilde tek tek eklemiş oldum koleksiyonuma, bence çok iyi oldu.


   Beaulis'ten seçtiğim bu tekli farların renklerini ne kadar sevdiğimi anlatamam. İlk olarak, Fire Brick rengini aldım, Görkem Karman'da görmüştüm. Mac in Brown Script farına muadil olduğundan bahsetmişti. O farı da çok beğeniyordum o yüzden gittim hemen 6.90 tl'ye aldım :) Rengi muazzam güzel, katlanma bölgesi için biçilmiş kaftan resmen. Tek başına da çok cool bir renk.  Yapı da çok güzel. Pigmentasyonu yüksek, göründüğü rengi aynen veriyor. Tozutmuyor da, bu farın yapısını bu kadar beğenince, başka beğendiğim renklerini de almak istedim.





 Bir diğer indirim döneminde, Cosmopolitan ve Spiritual renklerini aldım. Cosmopolitan, koyu gül kurusu-bordo arası soğuk tonlu mat bir renk.



   Spiritual ise, tam Cosmopolitanla birlikte kullanmalık aynı rengin ışıltılı hali gibi biraz daha sıcak bir renk ama. İkisi birlikte dünyanın en güzel en kolay, özenilmiş göz makyajı görünümünü veriyor bence :)


   Artık Gratis'e her gittiğimde yeni renk gelmiş mi diye bakıyorum :) Son olarak da Baby Room adlı ışıltılı açık pembe rengini aldım. İndirimde değildi, 10 tl'ye aldım. Ben baharda, yazın sadece ışıltılı açık pembe far uygulayıp bir rimelle makyajı tamamlamayı da çok seviyorum, bu rengi de o yüzden aldım. Bu diğer ışıltılı spiritual'e göre daha metalik bir ışıltıya sahip, daha yoğun.
   Swatchlarını da ekleyeyim, güneş ışığında çektim ve herhangi bir filtre yok.


   Ben, Beaulis tekli farları kullanmaktan çok zevk alıyorum. Tek başlarına da kullanıyorum, birbirleriyle ya da başka farlarla da kullanıyorum.  Uygun fiyatlı, renk skalası oldukça güzel, yapıları kaliteli, güzel farlar. Ambalajlarını da sevdim, şirin ve tatlı gözüküyorlar. Özellikle indirim döneminde, 7 tl civarına zevkle alınabilecek farlar olduğunu düşünüyorum. Benim yaptığım gibi, elinizde olmayan ama kullanmak istediğiniz renkleri Beaulis'den bulup koleksiyonunuza ekleyebilirsiniz :)
Beni İnstagram'dan da takip etmeyi unutmayın.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.
Sevgiler.


You Might Also Like

6 yorum

  1. çok güzeller ama tekli far almamam gerekiyor elimde o kadar çok palet var ki onlara hiç sıra gelmez maalesef .-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel oldukları konusunda hem fikir olmamız yeter ♥♥♥ Çok fazla olunca sıra gelmiyor, ben bile koleksiyonu ne kadar az tutmaya çalışsam da arada benimkilere de sıra gelmiyor :)

      Sil
  2. Tubacim 4u de coook guzel.. renklerine bayildim ama henuz burdaki Gratis'e gelmedi yaa... merakla bekliyorum.bende🌟🌟

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çoook sevindimm ♥ Umarım en kısa zamanda gelir. Senin, markadan neleri beğeneceğini merakla bekliyorum 🌟

      Sil
  3. Setlerde bazen istediğimiz tüm renkler bir arada olmayınca tekli farlar daha cazip oluyor..

    YanıtlaSil