Benim Olun Lütfen | İlkbahar Yaz 2019

Cumartesi, Nisan 20, 2019



   Alışveriş yapmanın verdiği o mutluluk, ahh ahh :) Burada dikkat edilmesi gereken nokta, aldığın şeyi giyerken, kullanırken de aynı derecede mutlu olup olmamak. Alma odaklı değil de, defalarca kullanıp, iyi ki almışım diyorsak alışveriş yapmanın hiç bir zararı yok bence. Ben bu hissi genelde hep yaşıyorum, doğru seçimler yapıp, az ama öz şeyler almak benim alışveriş yaparkenki stratejim.
   Ben sade, minimal, modern ve zamansız görünümleri seviyorum. Gerçekten sevdiğim şeyleri dolabıma ekliyorum, aynı parçadan iki üç tane almıyorum.  Bir tane siyah skinny jean im var mesela, bir tane de siyah boyfriend jean im var siyah jean dosyası kapanmıştır benim için. Eskiyene kadar gidip tekrar siyah skinny jean alıcam diye uğraşmıyorum :) Bu bence çok iyi bir yöntem. Biraz daha kaliteli bir şey alın ve hep giyin, aynısından defalarca almaya hiç gerek yok. Dolabınızda kendinizce bir düzen oluşturursanız da hem giyinirken kolayca ne giyeceğinizi seçebiliyorsunuz hem kendinizi görünümünüzle ifade edebiliyorsunuz hem de alışverişteyken ne almanız gerektiğini daha iyi saptayabiliyorsunuz.
   Bu sezon için de benim olun lütfen dediklerime yakından bakalım, bazıları benim oldu bile :)


1. Siyah Modern Baskılı Tshirt : Bu tshirt'ü ilk gördüğüm günden beri içimde yoğun duygular besliyorum :) Stokları tükense de bir umut gelirse alıcam, gelmezse de aynı bu şekilde modern baskılı siyah bir tshirt ekleyeceğim dolabıma. Bu yazı serilerimde hep bir tshirt var, bu tarz eski, klasik büyük tshirtleri çok seviyorum. Beyazından da eklicem bir tane, tüm yaz bunları giyerim ben biliyorum kendimi :)) Olayım bir tshirt bir kot zaten. Daha yakından bakmak için tık tık.

2.Renkli Boyfriend Kot Ceket : Böyle bir ceket bayadır istiyordum ve kiremit rengi hem de Koton'da buldum ve aldım. Görseldeki Mango'nun Kotonun internet sitesindeki görselleri beğenmediğim için ekleyemedim :) Kot ceketsiz bir bahar yaz sezonu düşünülemez ama klasik kot ceket kesimi değil de omuzları düşük bol duran ama uzun da olmayan bir ceket istiyordum onu buldum tam olarak. Geçen sene oversize boyfriend siyah kot ceket de almıştım, dolabımdaki kot ceket ihtiyacı tamamlanmış oldu. Genelde giyinirken sadece bir yerden renk patlatırım. Renkli kot ceketleri özellikle siyah jeanlerle çok beğeniyorum. Daha yakından bakmak için tık tık.

3. Beyaz Modern Baskılı Tshirt : Klasik kesim baskılı tshirtlere olan sevdam bitmez. Bir tane de beyaz renk ekledim mi süper olur.  Ne giysem, uğraşmak istemiyorum dediğimde de en sevdiğim görünüm bu, bugün tam da istediğim gibi giyinmek istiyorum dediğimdeki görünüm de bu, kendimi en kendim hissettiğim şey bu modern baskılı tshirtler sanırım :) Daha yakından bakmak için tık tık.


4. Düz kesim Yüksek Bel Jean : Bu sezon en trend olan kot modellerinden biri bu ve çok sevdiğim bir model. Çok modern çok cool gözüken bir kot. Bu kot da satın aldıklarım arasında, iyi ki almışım dedirtti, İnstagram'da da bugün de bunu giydim diye dalga geçiyorum kendimle hatta :)) Bu tarz bir kotum yoktu benim ama bundan sonra bu modeldeki kotum eskidikçe yerine yenisi gelir. Çok da rahat bir model, dolabınızda yoksa mutlaka eklemelisiniz. H&M onineda stokları tükenmiş ama mağazada vardır, yoksa da başka markalarda da bulabilirsiniz. Daha yakından bakmak için tık tık

5. Zincir Saplı Kapaklı Çanta : Bu çanta bayadır aradığım bir çantaydı, Ysl'in ikonik çantasını çok seven biri olarak Zara Mango yapsa da alsam diyordum. Mango yaptı bu sezon :) Ayarlanabilir saplı olması çok önemli çünkü kısa omuz çantalarını çok seviyorum. Zamansız bir parça, her sezon her dönem kullanılır, indirim bekliyorum denk getirirsem benim olduğuna çok sevinicem gerçekten :)) Daha yakından bakmak için tık tık

6. Düz Kesim Kısa Paçalı Koyu, Sarı İplik Dikişli Kot: Şu kotun aynısını sanırım dört sene önce almıştım Mango'dan. O kadar çok giydim ki, her şeyle çok iyi giden bir kot tarzı bu. Baya eskidiği için aynısını almak istiyorum tekrar, Mango'nun tarzı tam benim tarzım zaten o yüzden zamansız parçaları her zaman bulabiliyorum orada. Dolabımda mutlaka olmalı. Daha yakından bakmak için tık tık.


7. Puma Suede Classic Siyah : Giyerken Kendimi en iyi hissettiğim bir başka şey ise güzel spor ayakkabılar. Artık her görünümün altına da giyilebiliyor olması da beni çok mutlu ediyor ki en çok kot giyen biri olarak tabii ki en çok spor ayakkabı giyeceğim :) Spor ayakkabı seçerken modern ve minimal gözükmesine ve her şeyle olabilmesine dikkat ediyorum. Puma modellerini çok beğendiğim bir marka değildi aslında ama bu Suede serisine bayıldım. Bu da dolabıma eklemiş olduğum parçalardan. Ben Trendyol'dan aldım, yanları beyaz değil çok açık toz pembesini buldum bence daha güzeli :) Çok beğenerek giyiyorum, çok modern ve cool bir ayakkabı. Aşırı da rahat bu çok önemli. Çok da iyi bir fiyata aldım 200 tlydi. Anında tükeniyor böyle klasik modeller o yüzden iyi bir fiyata düştüğünü gördüğünüzde vakit kaybetmeden almanızı tavsiye ederim. spor ayakkabılar mağazadan alınacak gibi değiller artık zaten mağazada 480 tl:( Daha yakından bakmak için tık tık

8. Cat Eye Gözlük : Trend parçaları çok sevmediğimden bahsetmiştim ama bazılarını özellikle kendime yakıştırıyorsam sevebiliyorum. Bu gözlük modelleri de onlardan biri. Mağazada denediğimde çok sevdim, siyahını mı alırım yoksa kahvesini mi bilmiyorum ama sanırım kahvesine daha yakınım :) Daha yakından bakmak için tık tık.

9.Siyah Loafer : Şu babaanne ayakkabılarından istiyorum bu sezon. Eksikliğini en çok hissettiğim şey bu ama bulmak çok zor. Yani güzelini bulmak çok zor bence, çünkü ya çok çirkin oluyorlar ya çok güzel :)) Siyah, mat, deri ya da suni deri istiyorum. Şunu almalıyım dediğim modelini henüz bulamadım fikir görselim bu sadece, bunu da Allah affetsin Beymen'den buldum (safddhgf) Buna link koymayacağım, o tatlı canlarımızı üzmenin alemi yok :)

   Baya uğraştırsa da yine çok keyif alarak hazırladım. Size de fikir verebildiysem ne mutlu.
  Beni İnstagram'dan da takip etmeyi unutmayın.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.
Sevgiler.












1.

You Might Also Like

9 yorum

  1. Jean pantolon ve zincir detaylı çantalar benim de sevdiklerimden ama babaanne ayakkabısı mı?yok o olmaz işte bana :))))

    YanıtlaSil
  2. Ayy senin bu serini okumayı gerçekten çok seviyorum. Ve her istek listende daha iyi anlıyorum ki tarzlarımız çok benziyormuş :)

    Bu arada o cat-eye gözlüğü ben geçtiğimiz günlerde 5M Migros'ta bulup aldım, UV korumalı ve 2 yıl da garantili hem de 60 TL! Aklında olsun. Sevgiler♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tatlı yorumun karşısında aşırı mutlu olduğumu belirtmek isterim :))) Hemen 5M Migros'a gidilsin, bakılsınnn ♥

      Sil
  3. Yaa Tuba asiri bir alisweris yapma istegi uyandirdi yazin bende😍😍 Bu sene senin listendeki ayakkabi gibi bir ayakkabi istiyorum ama cok kararsizim. Vans Old school mu alsam yoksa baska bir sey mi? Ama Puma'ya da bayildim zaten cok da benziyolar🤗🤗 Ben bi liste hazirlasam sigmayacak en iyisi wishlist yapmiyim😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😍 Vans old school lara ben de bayılıyorum ama fiyatları çok yüksek, onun siyahını 200 tlye bulsam hemen alırdım, şimdi de renklilerinde gözüm var hatta listeye eklesem mi diye çok düşündüm ama üç ayakkabı fazla bence diye eklemedim :) Yine de belli olmaz 😂 Pumayı tavsiye ederim, çok rahat çok kaliteli çok güzel duruyor. Bence yapmalısın bize ilham olursun 😍

      Sil
  4. Çanta artı son 3'e ben de talibim! Hepsi şahane! Loafer ayakkabılar bence "babaanne" imajını aşalı çok oldu ya, özellikle ince tabanlı olanları kotlarla baya da şık duruyor kanımca :) Çantayı da acayip beğeniyorum, içine sığabileceğime inansam hiç durmayacağım :)) Çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😍 Loaferlar bana babanne ayakkabılarını anımsattığı için ben öyle diyorum :)) Güzel oldukları konusunda hem fikirim sizinle :) Çanta kolay bulunan bir model olmadığı için sevdiyseniz alın bence, bir daha denk gelmeyebiliyor ama hiç bir zaman sığamam derseniz o zaman boşverin tabii ki. Sevgiler :)

      Sil